Beoordeeld op 14 januari 2016

We hebben een paar nachten in de suite doorgebracht. Een prachtig verblijf, met een gezellige zitkamer met open haard en uitzicht op citrusbomen en de vallei. In dit kleine hotel krijgt iedereen echt persoonlijke aandacht! Men spreekt vloeiend Spaans, Frans, Engels, Duits en Nederlands. Leuk om te zien hoe de gastvrouw moeiteloos omschakelt van de ene naar de andere taal wanneer ze langs de tafeltjes liep. Ook leuk: de honesty bar, waar je zelf drankjes kunt pakken. De keuze is echt enorm! Wij bevelen dit hotel zeker aan!

Kamertip: De suite heeft een privéterras, waar het zelf in december heerlijk toeven was!
Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 15 juli 2015

Na twee weken grote steden te hebben bezocht kwamen we hier heerlijk uitrusten. Ruime kamers met meestal een heerlijk uitzicht over de vallei. Meestal met groot balkon of terras. En één kamer heeft zelfs een grote (4 pers.) tobbe op het dakterras staan, met een ongelofelijk mooi 180 graden uitzicht. De Nederlandse gastheer/vrouw doen er samen met hun Spaanse team alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er is een perfecte keuken waar men iedere avond weer wat heerlijks wist te bereiden. Dus voor lekker eten hoef je de deur niet uit. Ook een ideale uitvalsbasis voor tochten naar Malaga, Marbella, Cordoba, Granada, enz. Of het Ascari circuit. Maar ook een tochtje in de mooie Andalusische omgeving met typische witte bergdorpjes is erg leuk. Echt top. Dank!

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 26 mei 2015

Heerlijk tot rust komen in een oude traditionele verbouwde olijfboomolie molen midden in Andalucia. Goede uitvalsbasis naar Sevilla,Cordoba,Granada. De leuke Pueblos Blancos en Ronda binnen 20 minuten rijden. Genoten van de gastvrijheid van het Spaans/ Nederlandse team. We hadden een prachtige kamer en suite en alles kan. Wil je ontbijten of dineren in je suite met open haard of je terras, het team wil je verwennen en je eigen privacy waarborgen.Een hele persoonlijke benadering.
We hebben genoten en ontzettend lekker gegeten.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 19 mei 2014

Prachtig uitzicht, en heel gunstig ten opzichte van het centrum van Ronda, in een uitstekend hotel, met een goede ambiance, mooie kamers en heel goed eten, aan een prijs, waar je ook van mag verwachten.
Wij vonden dit, het echter wel waard.

Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 13 augustus 2013

Een absolute aanrader voor een zorgeloze vakantie .De gastheer/vrouw doen er alles aan om je t naar t zin te hebben
Met een meer dan uitstekende kok die de heerlijkste gerechten voor je klaarmaakt
Ruime en verzorgde kamers dat met heel veel smaak zijn ingericht
Kortom onvergetelijk

Datum van verblijf: augustus 2013