Beoordeeld op 15 juli 2015

Na twee weken grote steden te hebben bezocht kwamen we hier heerlijk uitrusten. Ruime kamers met meestal een heerlijk uitzicht over de vallei. Meestal met groot balkon of terras. En één kamer heeft zelfs een grote (4 pers.) tobbe op het dakterras staan, met een ongelofelijk mooi 180 graden uitzicht. De Nederlandse gastheer/vrouw doen er samen met hun Spaanse team alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Er is een perfecte keuken waar men iedere avond weer wat heerlijks wist te bereiden. Dus voor lekker eten hoef je de deur niet uit. Ook een ideale uitvalsbasis voor tochten naar Malaga, Marbella, Cordoba, Granada, enz. Of het Ascari circuit. Maar ook een tochtje in de mooie Andalusische omgeving met typische witte bergdorpjes is erg leuk. Echt top. Dank!

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 26 mei 2015

Heerlijk tot rust komen in een oude traditionele verbouwde olijfboomolie molen midden in Andalucia. Goede uitvalsbasis naar Sevilla,Cordoba,Granada. De leuke Pueblos Blancos en Ronda binnen 20 minuten rijden. Genoten van de gastvrijheid van het Spaans/ Nederlandse team. We hadden een prachtige kamer en suite en alles kan. Wil je ontbijten of dineren in je suite met open haard of je terras, het team wil je verwennen en je eigen privacy waarborgen.Een hele persoonlijke benadering.
We hebben genoten en ontzettend lekker gegeten.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 mei 2014

Prachtig uitzicht, en heel gunstig ten opzichte van het centrum van Ronda, in een uitstekend hotel, met een goede ambiance, mooie kamers en heel goed eten, aan een prijs, waar je ook van mag verwachten.
Wij vonden dit, het echter wel waard.

Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 augustus 2013

Een absolute aanrader voor een zorgeloze vakantie .De gastheer/vrouw doen er alles aan om je t naar t zin te hebben
Met een meer dan uitstekende kok die de heerlijkste gerechten voor je klaarmaakt
Ruime en verzorgde kamers dat met heel veel smaak zijn ingericht
Kortom onvergetelijk

Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 april 2013

Wat een heerlijke plekje in de omgeving van Ronda. Een mooi verzorgd geheel met vriendelijk ontvangst in een prachtige omgeving. De eigenaren zijn Duits en Nederlands, zijn hartelijk en spreken diverse talen.
De kamer die wij kregen zou ik eerder een appartement noemen, in de positieve zin van het woord. Naast de slaapkamer was er namelijk nog een eigen woonkamer met lekkere bank en stoelen. Je kunt zelf de open haard aansteken op je kamer en naast het algemene terras had onze kamer een privé terras met zowel een zitje als ligbedden. Het hotel heeft een zwembad en een restaurant. Op de kaart staan dagelijks per gang 2 gerechten waar je uit kunt kiezen en een vegetarische optie. Erg compleet en prima eten. Het ontbijt is inbegrepen en is prima.

Je hebt absoluut een auto nodig om op deze plek te komen, maar dan heb je ook wat. Misschien voor Andalusische begrippen wat aan de dure kant, maar dit hotel op deze plek zou ik omschrijven als 'toegankelijke high-end' en daar past de prijs-kwaliteit-combinatie helemaal bij. Niet twijfelen, gewoon gaan.

• Verbleef: april 2013, reisde met een partner