Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Klein sfeervol hotel aan de rand van het oude Ronda. Serveert een prima ontbijt en eventueel een lunchpakket voor tijdens een wandeling. Het hotel beschikt over een mooie tuin met zwembad en ligbedden. De mensen zijn heel erg aardig en voorzien je van allerlei tips. Parkeren kan voor de deur, gratis. Je loopt zo Ronda in.

Datum van verblijf: mei 2018
Christian A, Propietario van Hotel Alavera de los Banos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2018

Dear Annemarie. Thanks for your five star review. Yes, our garden is our private oasis in the busy town of Ronda. Perfect for a rest after a tiring tour. Thanks again and we hope to welcome you in a future. Inma, David and Christian

Beoordeeld op 14 september 2017 via mobiele applicatie

Fantastisch klein hotelletje aan rand van Ronda. Zeer aardige ontvangst. Romantische tuin met klein zwembadje. Leuke kamer in Andalusische stijl. Ventilator aan plafond voor verkoeling. Het ontbijt werd in de tuin geserveerd aan tafel en was heerlijk. Ik zou dit hotelletje aan iedereen aanraden.

Datum van verblijf: september 2017
Christian A, Propietario van Hotel Alavera de los Banos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2017

Thank you Astrid for your five bubbles review and to share your experience in Alavera de los Baños with other guests. We hope to see you again. We have a lot of tips to share with you of Ronda or the White Villages.

Inma, Christian, David and the rest of the team of Alavera de los Baños

Beoordeeld op 16 november 2016 via mobiele applicatie

Wat een bijzonder leuk ingericht hotelletje is dit, gek genoeg staat er maar 1 * op de muur, maar het loont zeker om even binnen te kijken.

Fraaie ruime kamer , ruim uitzicht en zelfs een zwembad, veel te koud voor de tijd van het jaar, maar in de zomer natuurlijk niet te versmaden . aparte leuk tuin met vele zitjes en ideaal om buiten te ontbijten. daar over gesproken, het ontbijt is... oké .. niet meer niet minder. Maar net zoals in heel Spanje lijkt goed brood niet het allerbeste verkrijgbaar, alsmede eieren tijdens het ontbijt. Details zullen we maar zeggen, maar, het scheelt dan ook wel een ster van mijn kant, want een 5 sterren review heeft te maken met het hele plaatje, dus ook ontbijt.

De tv heb ik in ieder geval niet gemist, hij stond er ook niet, maar na twee keer naar boven gelopen te zijn viel ik als een blok in slaap, na een heerlijke douche, op een prima bed.
WiFi included....

Doen!

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 21 september 2014

Kleinschalig sympathiek hotelletje op prachtige plek naast de Arabische baden van Ronda. Stijlvolle en zeer schone kamers in Spaanse/Moorse stijl zonder radio of tv. Heerlijke ruime en schone badkamer met fijne badproducten. Mooie weelderige tuin waar ontbeten kan worden met uitzicht op de heuvels en de paarden van de nabij gelegen manege. Klein zwembad met 6 tot 8 ligbedden. Superplek om tot rust te komen. Wel even een klim naar de oude stad maar je loopt door en langs een en al historie. Ronda is een bezienswaardigheid met adembenemende uitzichten. Probeer een tafeltje te bemachtigen bij Tapasbar De Locos en dan is je verblijf in Ronda compleet. (Nb Naast het hotel is een bar/restaurant waar ook prima gegeten kan worden)

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 9 augustus 2013

Een klein, rustig hotel. Heel sfeervol en warm ingericht. Heerlijk ontbijt en vriendelijke mensen die je het helemaal naar de zin willen maken. Een mooie tuin met uitzicht over het landschap. Prima plek om tot rust te komen. En toch ook heel snel in de stad.

Datum van verblijf: augustus 2013