Beoordeeld op 25 maart 2016 via mobiele applicatie

Dit familiair gerund hotel is de moeite waard. Erg vriendelijk personeel. Meerdere oude herenhuizen aan elkaar geschakeld.
Ontbijt was niet duur, maar dan ook wel erg eenvoudig met weinig keus. En moest avond tevoren worden gereserveerd ivm aantal tafels. Geen parkeerplaatsen bij het hotel is lastig.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 10 juli 2015

Prachtig stijlvol en pittoresk hotel in het oude centrum van Ronda. Hier is gezelligheid troef. Alle vertrekken lijken wel kamers van een groot herenhuis.
De kamer was zeer ruim met zeer mooie badkamer. Het bad had een jacuzzi functie.
De ontvangst was vriendelijk en de receptionist kwam mee om ons de kamer te tonen.
Er is een openbare parking op 500 m waar men kan parkeren met korting (eerst aanmelden aan het hotel).
Enig minpuntje was het ontbijt. De ontbijtzaal is zeer klein zodat er gegeten moet worden in shiften die men op voorhand reserveert. De keuze is correct maar niet zeer uitgebreid, maar daartegenover staat dan ook wel de onklopbare prijs van 5€ pp.
Positief is dat de elektriciteit blijft werken als je de kamer verlaat zodat je een oplader in het stopcontact kan laten zitten en dat je de airco draaiende kan houden.

Datum van verblijf: juni 2015
Beoordeeld op 23 september 2014

Een mooi hotel in een prachtig gebouw. Wij hadden een prachtige kamer waar we geen geluidsoverlast hebben gehad. Het basis ontbijt was simpel maar goed verzorgd. Brood, hartig en zoet beleg, vruchtensappen, yoghurt en cereals.

Uiterst vriendelijk personeel met veel aandacht voor de gasten. Minibar had een ruim assortiment

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 31 maart 2014

We hebben een rondreis door Andalusie gemaakt.
Dit was ons eerste hotel van de vier die we aandeden. Voor mij krijgt deze de derde plek. Bewust alle hotels in de oude gedeeltes besproken. Logisch dus dat ze wat moeilijk bereikbaar zijn. Dit hotel is echt nog helemaal ouderwets ingericht met antieke meubels en bedden. De badkamer was prachtig! Moorse inrchting en super groot. Je zou met gemak met z'n vieren in bad kunnen. Het bed was voor ons prima maar ik denk als je lang bent of fors gebouwd dat het aan de krappe kant is. ik denk geen 140 cm breed. Het ontbijt was minimaal. Droog brood wat je moet roosteren met potjes jam en eventueel fruit uit blik. De ligging is geweldig. Overal
vlakbij en toch niet in de drukte.

Datum van verblijf: maart 2014
Beoordeeld op 13 oktober 2013

Dit hotel is beslist geen 4 sterren waard. In de kamer waar wij verbleven, hoorde je een harde bromtoon wanneer de buren het licht in de badkamer aandeden, waarbij tegelijk de afzuiginstallatie werd gestart. Wanneer de buren in bad gingen, hoorde je een luid gekletter.
Er waren twee stoelen in de kamer; op geen van beide stoelen kon je zitten zonder rugpijn te krijgen. In de koelkast stonden twee vuile glazen.
De prijs van het ontbijt was weliswaar laag (5 euro), maar het ontbijt stelde weinig voor. De koffie was goed.

Kamertip: Ander hotel zoeken
Datum van verblijf: oktober 2013