Beoordeeld op 2 mei 2019

Bij de receptie buitengewoon vriendelijk ontvangen door Silvia Palacios. De eerst aangeboden kamer was fantastisch, had echter een voor ons (te) smal tweepersoonsbed. Geen probleem, wij konden van kamer wisselen. De alternatieve kamer had echter een veel beperkter uitzicht, dus toch de eerst aangeboden kamer geaccepteerd met een excellente oplossing: er werd een bedbank als tweede bed geïnstalleerd, dankzij Silvia Palacios. Zeer gewaardeerd. De kamer was een hoekkamer met drie balkonnetjes, waarvan er twee uitkeken op de beroemde brug en één op het Plaza España. Badkamer was heel groot met alle voorzieningen aanwezig. Alles was schoon. Kamermeisjes waren vriendelijk en efficiënt. Het restaurant is prima mer een goede keuken. Al het personeel in het restaurant is vriendelijk en efficiënt, met uitzondering van de 1e maître. Deze man is mijns inziens totaal ongeschikt voor deze functie. Dit in grote tegenstelling tot de 2e maître, el Sr. José Luis Calvente Menacho. Deze man draagt het restaurant. Groot compliment voor hem en zijn medewerkers Francisco Jiminez en Juan Diaz, zonder de andere collega's tekort te willen doen. Tijdens onze laatste dag van ons 6-daagse verblijf heeft el Sr. José Luis Calvente Menacho ons een onvergetelijk laatste diner bezorgd.

Kamertip: Voorkeur voor kamers aan de voor- of zijkant met het oog op het uitzicht
Datum van verblijf: april 2019
paradorderonda, Director de Recepción van Parador de Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 mei 2019

Dear Mr PeterwV4336RQ:

First of all we would like to thank you for sharing your opinion about the Parador de Ronda.
It is grateful receive such a positive opinion and we will transfer the information to our Staff, it is very gratifying for us that our clients leave with a great memory
We hope to see you again on your next visit to Ronda
Greetings

Beoordeeld op 29 november 2018 via mobiele applicatie

Mooi gelegen hotel met goede faciliteiten ook voor de auto. Schoon en netjes in het hele gebouw. Zeer aangename sfeer en goede ontvangst. We zijn 1 nachtje geweest en genoten van een aangenaam verblijf in het prachtige Ronda met mooie, interessante en oude gebouwen met bijhorende geschiedenis.

Datum van verblijf: november 2018
Recepcion P, Director de Recepción van Parador de Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2018

Dear Road trip:

Thank you for the time invested in giving an opinion on the privileged situation and excellent views from the Parador. We are sure it is a great help to future clients

We look forward to seeing you on your next visit to Ronda
Best Regards, reception department

Beoordeeld op 27 oktober 2018

We verbleven drie nachten in dit Parador.Onze kamer met klein balkonnetje was prima en had een fraai uitzicht. Ik kan me voorstellen dat je, als je aan de straatkant een kamer hebt, meer geluidsoverlast zult hebben. Miste de Nespressomachine bij het ontbijt. Personeel sprak redelijk tot goed Engels. Jammer dat we het weer niet mee hadden!

Datum van verblijf: oktober 2018
Recepcion P, Director de Recepción van Parador de Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Dear Jammer van het weer
Thanks so much for taking part of your time in making comments about your stay in our Parador, it helps us to improve.

We will continue working to improve the level our customers demand.

Wishing to see you in the your next trip to Ronda

Sincerely,

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Even op adem komen in de cafetaria van de Parador van Ronda.dit gebouw was het voormalig gemeentehuis van Ronda. Het verbouwd in Parador aan de plaza de Espana. Ronda is ondertussen een heel drukke toeristische trekpleister geworden. Men bezoekt deze stad best in de tussenseizoenen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Recepcion P, Director de Recepción van Parador de Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Dear Julia

We look forward to seeing you on your next visit to Ronda
Best Regard

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Een fijn verblijf in deze parador. We vroegen om een kamer met 1 bed, we wisten niet dat er daarvan maar een paar waren. Kregen een slechte kamer. Badkamer was niet goed gepoetst, overal haren. Tegenover de lift, dus rumoerig. ‘S nachts werden we wakker toen onze buren laat nog een bad namen en het leek alsof de leidingen uit de rots gehouwen waren. Een enorm kabaal. De volgende ochtend hebben we er iets van gezegd en we kregen voor de 2e nacht een mooie kamer met uitzicht op het zwembad en een stuk kloof. Het was netjes opgelost.
Er is een parkeergarage, een fijn zwembad, prachtige ligging en een heerlijk ontbijt. Zeker aan te bevelen!

Datum van verblijf: juni 2018
Recepcion P, Director de Recepción van Parador de Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Dear robenmarjon

We will continue working to improve the level our customers demand.

Wishing to see you in the your next trip to Ronda

Sincerely, reception deparment