Beoordeeld op 27 oktober 2018

We verbleven drie nachten in dit Parador.Onze kamer met klein balkonnetje was prima en had een fraai uitzicht. Ik kan me voorstellen dat je, als je aan de straatkant een kamer hebt, meer geluidsoverlast zult hebben. Miste de Nespressomachine bij het ontbijt. Personeel sprak redelijk tot goed Engels. Jammer dat we het weer niet mee hadden!

Datum van verblijf: oktober 2018
Recepcion P, Director de Recepción van Parador de Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Dear Jammer van het weer
Thanks so much for taking part of your time in making comments about your stay in our Parador, it helps us to improve.

We will continue working to improve the level our customers demand.

Wishing to see you in the your next trip to Ronda

Sincerely,

Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Even op adem komen in de cafetaria van de Parador van Ronda.dit gebouw was het voormalig gemeentehuis van Ronda. Het verbouwd in Parador aan de plaza de Espana. Ronda is ondertussen een heel drukke toeristische trekpleister geworden. Men bezoekt deze stad best in de tussenseizoenen.

Datum van verblijf: oktober 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Recepcion P, Director de Recepción van Parador de Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Dear Julia

Thank you for the time invested in giving an opinion on the privileged situation and excellent views from the Parador. We are sure it is a great help to future clients

We look forward to seeing you on your next visit to Ronda
Best Regard

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Een fijn verblijf in deze parador. We vroegen om een kamer met 1 bed, we wisten niet dat er daarvan maar een paar waren. Kregen een slechte kamer. Badkamer was niet goed gepoetst, overal haren. Tegenover de lift, dus rumoerig. ‘S nachts werden we wakker toen onze buren laat nog een bad namen en het leek alsof de leidingen uit de rots gehouwen waren. Een enorm kabaal. De volgende ochtend hebben we er iets van gezegd en we kregen voor de 2e nacht een mooie kamer met uitzicht op het zwembad en een stuk kloof. Het was netjes opgelost.
Er is een parkeergarage, een fijn zwembad, prachtige ligging en een heerlijk ontbijt. Zeker aan te bevelen!

Datum van verblijf: juni 2018
Recepcion P, Director de Recepción van Parador de Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

Dear robenmarjon

We will continue working to improve the level our customers demand.

Wishing to see you in the your next trip to Ronda

Sincerely, reception deparment

Beoordeeld op 2 juni 2018

De Paradore van Ronda brachten we een bezoek als onderdeel van een rondrit langs 8 Paradores in Andalusië . Dit was de zevende die we bezochten maar helaas ook de slechtste. We kwamen in de avond aan en kregen een kamer boven de ingang van het hotel. Erg druk met veel lawaai. Vervolgens werd ons niet verteld dat het parkeren onder de Paradore ook nog eens geld koste (17 euros) naast een zeer prijzige hotelkamer. Het restaurant was open tot 22.30 uur en om 21.30 uur konden we zonder probleem aan tafel zitten. Vervolgens werden we in een razendsnel tempo voorzien van onze bestelde driegangenmenu. We voelden ons opgejaagd en het personeel was daarnaast ook nog eens zakelijk en afstandelijk. Er kon geen lachje vanaf. Het slapen, met al dat lawaai van toeristen welke tot in de nacht doorging, was ook niet al te best. Hoewel het hotel verder een prachtig uitzicht heeft op de ravijnen en omgeving van Ronda, was dit bezoek helaas toch een teleurstellende Paradore ervaring, terwijl we weten dat het veel beter kan zijn na bezoek aan 7 andere Paradores.

Kamertip: Zorg, in deze prijsklasse, voor in ieder geval geluiddichte kamers. En boek een superior kamer als je een mooi uitzicht wilt hebben.
Datum van verblijf: juni 2018

Dear rona691

We regret that your stay at the Parador de Ronda, has not been up to your expectations.
Due to the high demand of the establishment, the process of improvements to the rooms are gradually, but constantly. We hope that in your next visit to Ronda you can check our improvements
Apologize, anyway, for the inconvenience.

Best Regards

Beoordeeld op 20 januari 2018

We hadden een mooie ruime kamer, tegen een zeer redelijke prijs. Kamer mooi schoon, met een goed bed. Locatie van het hotel midden in het stadje, net naast de brug. Vriendelijk ontvangst. Uitzicht vanuit de kamer heel mooi.

Kamertip: Neem een kamer met balkon, je hebt dan een mooi uitzicht.
Datum van verblijf: januari 2018