Beoordeeld op 10 april 2019 via mobiele applicatie

De kamers zijn klein, maar schoon. WiFi is prima evenals het ontbijt. Vriendelijk personeel. Ze doen wel een beetje spastisch als je een appel meeneemt van het ontbijt, je moet hem terug leggen. Er wordt ook vaak gevraagd naar je kamernummer.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel in centrum Ronda (zijstraat van de grote winkelstraat Carrara Espinel) op 8 min lopen van Puente Nuevo. Parkeergarage bij hotel is lekker makkelijk. S’avonds kunnen je kiezen uit heel veel restaurantjes. Veel plezier

Datum van verblijf: augustus 2018
SusanaP93, recepción van Hotel El Tajo & spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2018

Beste Marc,

Bedankt voor het delen van je mening, we zijn blij om te weten dat onze locatie geschikt leek en dat je gebruik kon maken van onze parking, die de aankomst in onze stad vergemakkelijkt.

We sturen je een warme groet,

Beoordeeld op 16 juli 2018

Voor een dagje en nachtje Ronda zochten we een hotel met familiekamer. Weinig te vinden in Ronda, maar dit hotel levert je 2 aan elkaar verbonden 2 persoonskamers met tussendeur. Zeer praktisch dus. Het is een typisch Spaans hotel. Niet heel modern, maar uitstekend gelegen (alles op loopafstand), schone en ruime kamers, prima badkamers, goede airconditioning, op verzoek een babybedje en een parkeergarage verbonden aan het hotel.

Kamertip: Familiekamer!!!
Datum van verblijf: juli 2018
SusanaP93, recepción van Hotel El Tajo & spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Beste Michiel,

Allereerst, bedankt voor het delen van uw ervaring, we stellen dit op prijs.
We zijn erg blij om te weten dat ons hotel de taak op zich had genomen en dat ze er een fijne tijd in hadden.
We proberen altijd het beste aan al onze gasten te bieden, zodat ze zich optimaal voelen.

We hopen dat onze mooie stad ze ook leuk vond en snel weer terugkomt.

Beoordeeld op 7 november 2017

Wat een aardige mensen! Ook nog eens een prima ontbijt en een keurige kamer. Parkeren kan gewoon in de eigen garage. Dit is een aanrader, niet duur en meer dan de moeite waard! Vanaf het hotel ben je zo bij de beroemde brug, waar alles om draait in het mooie Ronda.

Datum van verblijf: oktober 2017
AnaTajo7, Recepcionista van Hotel El Tajo & spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2017

Geachte klant,

hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We zijn blij om te weten dat u een prettige ervaring heeft genoten in het hotel en dat we hebben bijgedragen aan uw tevredenheid. We hopen u te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek!

Hartelijke groeten,
Ana Rodríguez (receptie)

Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Leuk en centrale gelegen hotel in ronda met een zeer lekker ontbijt en vers fruitsap. Vriendelijke personeel en een betaalende parking. Het ligt dicht bij de kloof wat je zeker moet doen alsook ligt het heel dicht bij de winkelstraat.

Datum van verblijf: oktober 2017

Beste Jean-Claude,

we waarderen het vertrouwen dat in onze accommodatie is gesteld. We zijn blij om te weten dat we hebben bijgedragen aan uw tevredenheid en dat u van uw verblijf in het hotel hebt genoten. Hartelijk dank voor het delen van uw taxatie via Tripadvisor. We wachten op je bij je volgende bezoek aan de stad!

Hartelijke groeten,
Ana Rodríguez (receptie)