Beoordeeld op 7 november 2017

Wat een aardige mensen! Ook nog eens een prima ontbijt en een keurige kamer. Parkeren kan gewoon in de eigen garage. Dit is een aanrader, niet duur en meer dan de moeite waard! Vanaf het hotel ben je zo bij de beroemde brug, waar alles om draait in het mooie Ronda.

Verbleef: oktober 2017
AnaTajo7, Recepcionista van Hotel El Tajo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 november 2017

Geachte klant,

hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling. We zijn blij om te weten dat u een prettige ervaring heeft genoten in het hotel en dat we hebben bijgedragen aan uw tevredenheid. We hopen u te mogen verwelkomen bij uw volgende bezoek!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 27 oktober 2017 via mobiele applicatie

Leuk en centrale gelegen hotel in ronda met een zeer lekker ontbijt en vers fruitsap. Vriendelijke personeel en een betaalende parking. Het ligt dicht bij de kloof wat je zeker moet doen alsook ligt het heel dicht bij de winkelstraat.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Beste Jean-Claude,

we waarderen het vertrouwen dat in onze accommodatie is gesteld. We zijn blij om te weten dat we hebben bijgedragen aan uw tevredenheid en dat u van uw verblijf in het hotel hebt genoten. Hartelijk dank voor het delen van uw taxatie via Tripadvisor. We wachten op je bij je volgende bezoek aan de stad!

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 7 september 2017 via mobiele applicatie

Netjes hotel midden in het centrum. Personeel super vriendelijk en behulpzaam.
Parkeren is mogelijk in privé parkeergarage. Let op, reserveren vooraf is verstandig! In Ronda zelf is parkeren toch wat lastiger

Kamers zijn schoon, en voorzien van alle gemakken.
Wel een enorme citroen lucht maar dat blijkt te zijn om de rioollucht enigzins te verminderen.
De rioollucht is een klein minpuntje

Ontbijt was goed, veel diverse broodjes en verse jus!

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
AnaTajo7, Recepcionista van Hotel El Tajo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 oktober 2017

Beste Wesley,

heel erg bedankt voor het delen van uw hotelbeoordeling via TripAdvisor. We horen graag dat we je tevredenheid hebben ontmoet.
Wij verheugen ons u op uw volgende bezoek aan Ronda!

Met vriendelijke groet!
Ana Rodríguez (Receptie)

Beoordeeld op 25 juli 2017

Bezocht dit hotel voor 1 nacht. Voor bezoek aan de Kloof en Ronda! Maar als echte reden volgende dag wandeling te maken Caminito del Rey in Alora 60 km verder (koningspad aanrader wel van voordien te reserveren) Boekte dit hotel via hun site en alles verliep vlot. Parking net naast de deur en goed bereikbaar. Je zit onmiddellijk in het centrum (dus ideaal). Kamers zijn proper en badkamer met douche was kraaknet. Had een 3 pers kamer 2 vol en 17 jarige.
Kamer was niet te groot maar zeker ok. (had een kamer aan de straatkant kleine vensters, vandaar wat donkerder in de kamer...maar als overnachtingshotel zou ik er zeker zo terug gaan! Bedden waar goed. Wifi, airco werkte uitstekend. Ontbijt was ok, zeker voor die prijs (alsook vers fruitsap) Indien je een overnachtingshotel zoek in de streek van Ronda zit je daar zeker goed voor die prijs! (indien je iets zoekt om te gaan eten is Tragata een aanrader, wel iets duurder.)

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
AnaTajo7, Recepcionista van Hotel El Tajo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2017

Dear customer,

thank you very much for your great feedback! We are pleased to hear about your experience in Ronda and our hotel. We try to provide a good service and it's wonderfull to know that you had a nice stay!

We look foward to seeing you in your next visit!

Kind regards
Ana Rodríguez (Reception)

Beoordeeld op 22 juni 2017 via mobiele applicatie

We zijn nu in dit hotel.
Vriendelijke ontvangst kaartje - plattegrond gehad met uitleg.
De ligging is super als je het hotel uitkomt ben je meteen in het gezellige / drukke / toeristische centrum van Ronda.
De auto in de naast gelegen parkeergarage wel ideaal € 11.
Ontbijt wel goed verzorgd niet overdreven maar ok, wel echte verse jus orange krijg je niet vaak of nooit.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
AnaTajo7, Recepcionista van Hotel El Tajo, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

Geachte JolandaBali,

heel erg bedankt voor de tijd neemt om uw verblijf te waarderen in onze accommodatie. We zijn blij dat je genoten van onze faciliteiten en diensten.
Wij hopen u te mogen verwelkomen om uw volgende bezoek aan Ronda!

Met vriendelijke groet!