“Verschrikkelijk”

Geclassificeerd als nr. 232 van 333 Restaurants in Ronda
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het uitzicht is prachtig en de entrecote prima. Personeel erg onvriendelijk en onbeschoft, we moesten betalen voor het brood, prijzen zijn hoog en het stonk er. Absoluut geen aanrader, hoewel het uitzicht met zonsondergang wel heel romantisch is. PS, de rode huiswijn serveren ze koud vanuit de koelkast...?

Datum van bezoek: september 2019

7 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je hebt mooi uitzicht op de brug. Het personeel is niet sympathiek. Het eten is slecht. Je moet betalen voor het brood dat geserveerd word. (Niet om gevraagd) Er zitten wespen op het terras. Kortom: wij hebben geen goede ervaring met dit restaurant. Ik kan het zeker niet aanbevelen.

Datum van bezoek: september 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Prima blik op de brug en de rotsen. Personeel is zeer onvriendelijk en de maaltijd was nou niet om over naar huis te schrijven.

Datum van bezoek: mei 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onaangekondigde service tarieven 10%, brood op tafel is 3 euro extra, eten is niet kwalitatief en prijzen zijn belachelijk in verhouding. Het zicht is bijzonder en daarvoor steelt men het geld uit je zakken. Wegblijven is de boodschap!

Datum van bezoek: mei 2019
29 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekend restaurant met schitterend uitzicht.
Het bedienend personeel was heel vriendelijk.
De gerechten leuk geserveerd.
We hebben er prima gegeten.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Duquesa de Parcent bekeken, bekeken ook

In Duquesa de Parcent geweest? Deel je ervaringen!