Beoordeeld op 9 oktober 2018

Als je een mooi uitzicht wilt hebben (vanuit de binnenstad) dan heeft Don Miguel de perfecte terrassen (op verschillende niveaus). Beetje slordige bediening en matige koffie, maar het uitzicht compenseert dit ruimschoots! Wat ik op de borden zag, stemde mij niet vrolijk.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

de locatie van de terrassen van dit restaurant is zo mooi gesitueerd . Dit restaurant heeft terrassen op diverse niveaus.
De brug is in volle glorie te zien.
ook de rivier diep de onder...
De koffie was goed ook de befiening is super. Bij slecht weer is dit restaurant de plaats om nog van de brug en de omgeving te kunnen genieten.

Datum van verblijf: november 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 18 februari 2018 via mobiele applicatie

Het personeel deed nog geen moeite om Engels te spreken of zich verstaanbaar te maken. Gelukkig spraken we een woordje Spaans waardoor eten bestellen geen probleem was.
Toen we de prijs va het eten zagen zeiden we meteen dat het een goede prijs was voor lekker eten. Het tegendeel werd bewezen, het was niet netjes gepresenteerd en niet lekker.

Al bij al veel te duur voor wat je krijgt en van klant vriendelijkheid ontbrak ook ieder spoor!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 15 november 2017

Mooi hotel, beetje vergane glorie, maar wel heel sfeervol. We hadden een kamer met uitzicht op de kloof.
prima bedden, badkamer ok. De handdoekstang ontbrak, waardoor ik mijn handdoek maar over de badwand had gehangen. Helaas was dat het teken om mijn handdoek als vuile mee te nemen en was er geen nieuwe voor in de plaats.
De terrassen langs de kloof zijn geweldig, maar wel prijzige gerechten.

Kamertip: kamer met zicht op de kloof!
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 29 april 2017

Wij hadden dit hotel voor 3 nachten gereserveerd en de dag voordat wij kwamen hebben wij het geannuleerd. Dit was tegen de annuleringsregels en dus moesten wij alle nachten betalen. Wij hebben via boeking.com om restitutie gevraagd van wellicht 1 of 2 nachten, omdat het een drukke periode was en zij wellicht de kamer toch zouden kunnen verhuren. Ondanks meerdere malen onze vraag hierover hebben wij nooit een antwoord hierop gekregen, wat ik niet erg netjes vind.

Datum van verblijf: april 2017