“tapas”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
7 mei 2017 beoordeeld

heerlijk tapas gegeten in het oude gedeelte van de stad. even zoeken naar het plein, zit verscholen achter de hoofdstraat door de stad

Datum van bezoek: mei 2017

27 augustus 2016 beoordeeld

Dit is een plek die door veel Spanjaarden wordt bezocht, volgens mij nooit een slecht teken.
Vraag om het gerecht: "artisjok met looksaus" ozo simpel maar hemels lekker!!!
Vriendelijke jongens die zorgen voor de bediening.

Datum van bezoek: augustus 2016
15 april 2016 beoordeeld

We hebben hier echt heerlijk gegeten. We hadden allebei lamskoteletten en die waren zo super mals. Echt heerlijk!

Datum van bezoek: april 2016
26 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

'S-middags hier heerlijk ontspannen gegeten. Erg mooi rustiek pleintje. De rust proef je haast letterlijk. Daarbij ook nog een authentiek Spaanse gitarist die mooie melancholische klanken op de achtergrond ten gehore bracht. Qua eten: vooral de salade met gefrituurde mais was heel bijzonder.

Datum van bezoek: juli 2015
25 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wow! Genieten van het lekkere eten op 1 van de gezelligste pleintjes van Ronda. Je zit niet in het centrum, waardoor je de drukte ontloopt, super service en echt lekker eten! Misschien best op voorhand reserveren, want bij ons zat het terrasje vol!

Datum van bezoek: juli 2015

Reizigers die Carmen la de Ronda bekeken, bekeken ook

In Carmen la de Ronda geweest? Deel je ervaringen!