Beoordeeld op 1 juli 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is het middelpunt van Ronda: aan de winkelstraat, naast de Plaza de Toros en tegenover het park met zijn adembenemende vergezichten. Vanaf het dakterras waar het restaurant is en tevens het zwembad/spa kijk je zo de arena in. De service is perfect en de kamers net gerenoveerd. Het mooiste hotel van Ronda.

Datum van verblijf: juli 2019
MarianaM6060, Director General van Hotel Catalonia Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2019

Dear guest,

We appreciate that you have dedicated a few minutes to share your experience, your opinion is very important to us. We are pleased to know that you have had an excellent stay. we hope to recieve again very soon.

Thank you very much for trusting us,
Best regards.

Beoordeeld op 25 maart 2019

Het is een recent hotel dat vroeger een bank is geweest. De kamers zijn ruim en verzorgd. Het uitzicht is gewoon fantastisch. Van op het terras van de bar of het restaurant heb je een prachtig zicht op de stierenarena en een panoramisch zicht op de omgeving. De locatie is top, het hotel is top. Zeker een aanrader voor wie in Ronda wil verblijven.

Datum van verblijf: maart 2019
MarianaM6060, Director General van Hotel Catalonia Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2019

Dear Customer,

First of all, thank you very much for trusting us.

We appreciate that you have dedicated a few minutes to write your experience with us, your opinion is essential for our continuous improvement.

We are pleased to know that you had an excellent stay, we hope to welcome you again very soon.

Thank you very much,
Reciba un cordial saludo.

Beoordeeld op 7 oktober 2018 via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf in Ronda hier niet geslapen, maar wel een keer genoten van de zonsondergang vanuit de rooftop bar op de 4e verdieping. Schitterend uitzicht op de bergen en de Arena. Aanrader om tijdens een bezoek aan Ronda hier dus een keer van te gaan genieten

Datum van verblijf: oktober 2018
MarianaM6060, Gerente van Hotel Catalonia Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Dear Edwfort Thank you very much for share your opinion about your stay with us , it is a pleasure for us to know that the hotel facilities and also the staff fullfilled your expectations. It will be a pleasure for us to receive you again. Thank you again. Kind regards

Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

Een geweldige start van onze rondreis in dit schitterend gelegen hotel waar we bijzonder vriendelijk werden ontvangen.
Allereerst duidelijke uitleg waar we de auto konden parkeren (parking La Merced à € 15,00 per 24 uur).
We hadden een mooie superior tweepersoonskamer met riante badkamer, de kamer was echt van alle gemakken voorzien. Er waren zelfs een strijkplank en strijkijzer aanwezig.
‘s Avonds eerst een drankje gedaan aan de lange (bar)tafel op het terras, wat een uitzicht! Vervolgens tijdens het diner genoten van de zonsondergang. Toen het wat frisser werd, werden er zelfs omslagdoeken/plaids uitgereikt. Wat een service!
Restaurant was goed, maar de porties hadden iets groter gemogen. Vriendelijke gastvrouw!

Datum van verblijf: september 2018
MarianaM6060, Director General van Hotel Catalonia Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Dear AnjavdW

Thank you very much for share your opinion about your stay with us on Tripadvisor, it is a pleasure for us to know that the hotel facilities and also the staff fullfilled your expectations.
It will be a pleasure for us to receive you again.

Thank you again.
Kind regards

Beoordeeld op 24 juni 2018 via mobiele applicatie

Alles dat je wenst is aanwezig
De service is op en top beter kan bijna niet.
Het hotel had zelfs nog een heel nieuwe geur!!
Het ontbijt moet je zeker doen.
Nog zelden zo’n goed ontbijt gehad.
Je moet het zeker eens doen.

Datum van verblijf: juni 2018
Mariana M, Director General van Hotel Catalonia Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Dear Loic G,
It is a pleasure for us to know that your stay with us was so pleasant, thank you for your nice words.
We are always trying to make a memorable experience to our guests about their stay in our hotel.

Thank you so much
Kind regards from Ronda