4 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 13-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Priceline
Gratis annuleren tot 14-10-22
FindHotel
Gratis annuleren tot 14-10-22
Expedia.comUS$ 150
Hotels.comUS$ 150
TravelocityUS$ 150
Beoordeeld op 9 juli 2020

Dit hotel kan moeilijk overtroffen worden. Op wandelafstand van het centrum en zo rustig. Het lijkt of je ergens ver op de buiten zit. Kamers heel mooi, bedden perfect.
Personeel super vriendelijk. Gewoon the place to be.

Datum van verblijf: juli 2020
Thomas Purzeau, Owner van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2020

Dear Guest,
Thanks so much for your review.
Looking forward to welcome you back soon.

Beoordeeld op 15 maart 2020 via mobiele applicatie

Geboekt bij dit hotel voor een nachtje. Vanwege Corona virus was het hotel bijna uitgestorven. Kamers zijn netjes en schoon maar de airconditioning werkte niet, waardoor onze nachtrust toch minder prettig was. Zwembad was aanwezig maar onverwarmd.
Het restaurant was matig, weinig keuze en relatief duur. Zal hier niet meer boeken.

Datum van verblijf: maart 2020
cataloniaoficina, Manager van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2020

Dear Guest,
Thanks so much for your review. We are sorry for not live up to your expectation and we hope to welcoem you back to improve it.

Beoordeeld op 16 september 2019

Pluspunten:
- gelegen aan de rand van de stad, op ongeveer 10 minuten stappen van de Puente Nuevo
- prachtig uitzicht over de vallei
- mooie, moderne kamer (301) met groot balkon met zicht op de tuin
- kleine badkamer met de nodige voorzieningen
- goede, stille airco
- gratis fles water op de kamer
- vriendelijk personeel
- goede bedden

Minpunten:
- te weinig douchegel en shampoo voor 2 personen
- parking 15€/nacht
- lekkende douche wat voor storing zorgt tijdens de nacht

Datum van verblijf: september 2019
ReinaVictoria, Manager van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2019

Dear Guest,
Thanks for your review and for sharing your experience with us. We are glad to know that your stay was great and we hope to welcoming you again.

Beoordeeld op 15 juli 2019

ideale ligging : prachtig zicht op de bergen aan de rand van de rotswand , centrum op loopafstand, super uitgebreid ontbijt en lekkere gerechten in het restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Parking aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2019
ReinaVictoria, Manager van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Dear Guest,
Thanks for your review about our staff, location and parking. For us it is a great pleasure checking that your stay was so fantastic and we hope to receive you soon.
Kind regards

Beoordeeld op 28 mei 2019

Wat een mooie ligging heeft dit hotel. Aardig personeel, auto in de schaduw parkeren mogelijk. We hadden een fijne kamer met balkon en uitzicht op de kloof. Heerlijk geluncht in het restaurant, en lekker gezwommen aan het einde van de dag. Jammer dat we hier maar voor een nacht geboekt hadden. Dit hotel is zeer de moeite waard.

Datum van verblijf: mei 2019
ReinaVictoria, Director de Recepción van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Dear Guest,
Thanks so much for your great review about our Hotel, views and staff! It´s a pleasure to know that you enjoy in our Hotel
We hope to see you again