Beoordeeld op 15 juli 2019

ideale ligging : prachtig zicht op de bergen aan de rand van de rotswand , centrum op loopafstand, super uitgebreid ontbijt en lekkere gerechten in het restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Parking aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2019
ReinaVictoria, Manager van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2019

Dear Guest,
Thanks for your review about our staff, location and parking. For us it is a great pleasure checking that your stay was so fantastic and we hope to receive you soon.
Kind regards

Beoordeeld op 28 mei 2019

Wat een mooie ligging heeft dit hotel. Aardig personeel, auto in de schaduw parkeren mogelijk. We hadden een fijne kamer met balkon en uitzicht op de kloof. Heerlijk geluncht in het restaurant, en lekker gezwommen aan het einde van de dag. Jammer dat we hier maar voor een nacht geboekt hadden. Dit hotel is zeer de moeite waard.

Datum van verblijf: mei 2019
ReinaVictoria, Director de Recepción van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2019

Dear Guest,
Thanks so much for your great review about our Hotel, views and staff! It´s a pleasure to know that you enjoy in our Hotel
We hope to see you again

Beoordeeld op 12 februari 2019

Op loopafstand buiten het centrum van Ronda ligt dit grote comfortabele hotel. We werden vriendelijk ontvangen met een fris drankje en uitleg over het parkeren van onze auto op de parkeerplaats van het hotel (prijzig, maar voor de deur)
De kamer was heel ruim en een half open badkamer.
De inrichting van het hotel zou net even beter kunnen om het meer karakter te geven. Belangrijkste: heerlijk bed! En fijne douche
Het terras van het hotel heeft prachtig uitzicht over de vallei, vooral met zonsondergang een heerlijke plek!
Het ontbijt hebben we overgeslagen, vonden we te duur voor wat we zelf 's morgens maar eten. Had fijn geweest als je in de bar een kopje koffie, croissant of een yoghurtje zou kunnen bestellen voor de kleine eters.
Maar ach dat mag de pret verder niet drukken.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de vallei
Datum van verblijf: januari 2019
ReinaVictoria, Director General van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2019

Dear guest,

We would like to thank you for sharing your experience in Catalonia Reina Victoria.
Thank you so much for such a nice review. We celebrate that you enjoyed our hotel and facilities.

We will be delighted to host you again next time you come back to Ronda.

Beoordeeld op 4 november 2018

Hier vier heerlijke dagen doorgebracht in de herfstvakantie. Schitterend gelegen op de rand van de Tajo. Magnifiek uitzicht over de vallei vanaf het ruime terras bij de goed uitgeruste kamer. Fijn restaurant en prima hotelbar en een mooie tuin om heerlijk door te wandelen. Kortom, een aanrader!

Kamertip: Kamer met terras en uitzicht op de vallei!. Bijv. kamer 114.
Datum van verblijf: oktober 2018
ReinaVictoria, Director General van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2018

Dear guest,

First of all, we would like to thank for sharing your experience in Catalonia Reina Victoria.
We are so glad to read that you enjoyed our hotel and services.

We hope to see you soon again next time you come back to Ronda.

Beoordeeld op 8 oktober 2018 via mobiele applicatie

Twee nachten verbleven in dit prachtig gelegen hotel. Iets buiten de hectiek van het centrum maar alles is te belopen. Vriendelijk en attent personeel bij de receptie. Perfect ontbijt. Kamer was gewoon goed. Aanrader voor je verblijf in Ronda.

Datum van verblijf: oktober 2018
ReinaVictoria, Director General van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Dear guest,

Thank you very much for sharing your experience in Catalonia Reina Victoria.
We are so glad to know that you had a nice stay and enjoyed our hotel and services.

Looking fordward to seeing you soon again.