Beoordeeld op 19 juni 2017

Geweldig hotel,zeer schoon modern alles zeer strak. Mooi dakterras met jacuzzi en prachtige ligbedden. Zeer vriendelijk personeel. Een echte aanrader. Kamers zijn van alle gemakken voorzien. Zeer goede bedden.

Datum van verblijf: juni 2017
ReinaVictoria, Director General van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2017

Dear Otten,
First of all, I would like to thank you for choosing Catalonia Reina Victoria and for the feedback regarding your recent stay.
Also, I am glad to read your comments about the fantastic location, views and staff service. We hope to welcome you back very soon.

Beoordeeld op 1 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden een grote kamer met terras en normaal een grandioos uitzicht, ware het niet dat dit gedeeltelijk verknoeid werd door bomen. Voorts was er een huwelijk aan de gang wat de rust verpeste. De kamers zijn groot en luxueus. Eigenaardig is wel,dat de wastafels in de kamer stonden. Het hotel is zeer mooi ingericht en het personeel is super behulpzaam.
Maar naast de trouwers zaten er enorm veel oude Engelsen die het "snobcachet" geven. Voorts zijn de prijzen voor een drankje of een hapje duizelingwekkend, zeeeer spijtig. Het ontbijt is heel mooi gepresenteerd, champagne alleen zaten de smaken niet altijd goed. Misschien wat minder chi chi en cha cha, en lagere prijzen. Zo de boel wat minder stijf maken. Wij hebben vorig jaar 2 weken rond getourd in Andalusie, de bedoeling was om hier een break in te bouwen. We zijn tot rust gekomen in het centrum van Ronda. Ga je toch spaar je duurste outfit op voor dit hotel of je wordt buiten gekeken. Ik ga dit jaar terug naar Ronda, mijn hotelkeuze ligt nog niet vast, maar ik betwijfel sterk of ik hier terug kom. You have been warned : dure outfit, zet wat extra euro's opzij , verwacht je aan een stijve bediening en het prototype van de Engelse snob

Datum van verblijf: oktober 2016
ReinaVictoria, Director General van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2017

Dear Cis,
First of all, thank you for taking the time to share your experience on your stay at Hotel Catalonia Reina Victoria.
We are delighted to hear that you enjoyed the room and the staff service.
We sincerely hope to have the chance to welcome you back soon in summer to enjoy
the good weather Best Regards

Beoordeeld op 27 januari 2017 via mobiele applicatie

Hotel Catalonia ligt een beetje aan de buitenkant van Ronda. Maar uiteindelijk is het slechts ten hoogste 10 minuten van het centrum. Het hotel ademt klasse en rust uit. En vanuit je kamer heb je een prachtig uitzicht over de tuin en het dal.
De wellness maakt het verblijf helemaal compleet. Een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2017
ReinaVictoria, Director General van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2017

Thank you so much Mr. Theo, glad to read your review and see all was perfect in your stay. I hope you can come back again very soon.
Best regards from Ronda.

Beoordeeld op 5 november 2016

De standaardkamers zijn niet erg groot. De ruimte wordt zo efficient mogelijk gebruikt, wat resulteert in aparte douche cel en toilet en wastafel in de kamer, zoals je ook wel meer vindt in stadshotels. Dit wordt echter ruimschoots goed gemaakt door het grote balkon met fantastisch uitzicht op de tuin vol palmbomen, de beroemde kloof van Ronda en de bergen in de omgeving.
De algemene indruk van het hotel is er een van rustgevende luxe (Victoriaans ?).
Het hotel ligt buiten de drukte van Ronda, maar wel op wandelafstand van het centrum.
Ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid.

Kamertip: Uitzicht op de tuinen de bergen is een absolute aanrader
Datum van verblijf: oktober 2016
ReinaVictoria, Director General van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 november 2016

Dear Jan,
Also, I am glad to read your comments about the fantastic location, views and breakfast buffet. We hope to welcome you back very soon.

Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel. Je voelt je bijna een koninklijke gast. De kamer is ruim en van alle gemakken voorzien. Al zal niet iedereen een wastafel in de hotelkamer op prijs stellen wellicht. Een ruim balkon met een grandioos uitzicht op het dal en de bergen maken het helemaal af.

Datum van verblijf: oktober 2016
ReinaVictoria, Director General van Hotel Catalonia Reina Victoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2016

Dear Arjen,
Also, I am glad to read your comments about your fantastic room, views and atmosphere. We hope to welcome you back very soon.