“Superleuk restaurant ”

Keukens: Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier met ons gezin, tip van onze barman Pierre, waarvoor dank ;-)
Een typisch Frans restaurantje middenin het kleine dorpje, leuk uitzicht, vriendelijk personeel. De kaart was klein (ca 5-6 entrees, 5-6 hoofdgerechten en 5 desserts) maar erg gevarieerd. We kozen 4 verschillende gerechten en hebben allemaal heerlijk gegeten. Bij de desserts is de lava-cake maar ook de tarte citron heerlijk! Voor wie Frans wil eten in een Franse omgeving is dit echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018

3 juli 2017 beoordeeld

Beperkte openingstijden, geen keuze in het lunch menu (een a la carte werd niet aangeboden), enigszins bruuske bediening. Het zou het begin van een slechte beoordeling kunnen zijn, maar als je hier doorheen prikt zit je wel op een top locatie te eten (mits je buiten zit), krijg je eerlijk en lekker bereid eten en zit je onder het genot van een lekkere lokale wijn, een prachtig uitzicht en een goede maaltijd eigenlijk gewoon te genieten op het dorpsplein van Neffies.

Datum van bezoek: juni 2017
7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een absolute aanrader ! Heel vriendelijke bediening - leuke locatie.
En dan de gerechten ... Met ons gezelschap hebben we verschillende keuzes genomen en alle waren ze een schot in de roos qua originaliteit en smaak !
Als we in de buurt zijn, komen we hier zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2016
18 juli 2016 beoordeeld

Eigenlijk moet ik deze beoordeling niet plaatsen. Het restaurant is namelijk te leuk!
Het publiek is al redelijk gemeleerd zonder al te veel toeristen, en dat is prima zo.
Eten en bediening dik in orde, en van een plezierige kwaliteit.
Voor de prijs hoeft niemand het te laten, wij aten voor 40 euro pp inclusief appero en wijn.

Datum van bezoek: juli 2016
24 september 2015 beoordeeld

Hier reeds enige jaren geleden gegeten.
Kwaliteit van de gerechten is prima.Menu wordt iedere dag aangeboden op een krijtbord.Dit komt leuk over.Huiswijn is prima.Wij kwamen op zaterdagavond en hadden niet gereserveerd.Er werd een tafeltje onder de bar geschoven zodat er ook voor ons plek was voor een maaltijd.Prima, vriendelijke service.wordt voornamelijk bezocht door lokale mensen en toeristen in het dorp.

Datum van bezoek: september 2015

In L'Escampette geweest? Deel je ervaringen!