“In één woord: Genoten!”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 mei 2022 beoordeeld

Aangezien de kinderen op Moederdag niet langs konden komen heb ik mijn vrouw meegenomen voor een culinaire lunch. En we hebben in de tuin heerlijk zitten te genieten van de hoogstandjes uit de keuken. We hebben gekozen voor een bijpassend wijnarrangement en het enthousiasme waarmee de afkomst van de wijnen werd verteld was een extra toevoeging aan deze mooie middag. Echt een aanrader wat ons betreft!

Datum van bezoek: mei 2022

3 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Het wild thuismenu voor oudejaarsavond besteld. Keurig verzorgd en alles netjes verpakt. Met de goede beschrijving konden we thuis bij de haard en onder het genot van een goed glas van een topmaaltijd genieten. Dank hiervoor!

Datum van bezoek: januari 2022
19 november 2021 beoordeeld

Als je wat te vieren hebt is dit HET restaurant. De keuken en de bediening dagen er toe bij om jouw feest een ECHT feest te maken en je volledig thuis te voelen. Kortom klasse !

Datum van bezoek: oktober 2021
26 juli 2021 beoordeeld

Hier gegeten op mooie zomeravond. Na ontvangst een mooie amuse op het buitenterras in combinatie met een heerlijke wijn en daarna naar binnen gegaan voor een uitgebreide culinaire ervaring. Alle gerechtjes zagen er fantastisch uit, waren met veel zorg bereid en hadden soms bijzondere smaak-combinaties. Chef-kok Alfred en zijn team hadden zich uitgeleefd op mooie verrassende gerechten. De door wijnsommelier Daan gekozen wijnen smaakten prima bij de gerechten. En de prijs stemde prima overeen met de kwaliteit die werd geboden. Al met al weer een mooie avond en een herhaling waard

Datum van bezoek: juli 2021
25 december 2020 beoordeeld

Vanwege corona zijn de restaurants dicht.
We bestelden bij het Oude Dijkhuys het kerstdiner en 2 flessen (heerlijke) wijn.
Wat hebben we genoten! Wat een fantastisch lekker eten!
Een verklarend filmpje en een prachtige menukaart maakten het feestje compleet.
Binnen enkele minuten stond weer een verrassing op tafel, het een was nog lekkerder dan het andere! En heel simpel te bereiden.
We kunnen niet anders dan een diepe buiging maken: chapeau!

Datum van bezoek: december 2020

Reizigers die Het Oude Dykhuys bekeken, bekeken ook

In Het Oude Dykhuys geweest? Deel je ervaringen!