“Super gastvrije eigenaren en heerlijk terras met ...”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Belle Maison

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Amsterdam, Nederland
Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Super gastvrije eigenaren en heerlijk terras met zeezicht!”
Beoordeeld op 8 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

De studio heeft een slaapkamer, keuken en badkamer, maar het belangrijkste: een zeer groot terras. Staand kan je de zon zien onder gaan en de zee zien. Het is er heerlijk rustig op wat blaffende honden na.
De eigenaren zijn zeer gastvrij en helpen je waar nodig. We kregen de Griekse specialiteit: grote witte bonen, zelf gemaakte cake en zelfs een keer een glaasje wijn toen er onverwacht een keer geen water was. Er is geen wasmachine, maar ze vroegen uit zichzelf of we nog was hadden. Ze haalden en brachten ons naar Aegina port. Later kwamen we erachter dat er ook een veerboot gaat naar Souvala.

Souvala heeft diverse restaurants, een lekkere bakkerij, souveniershop, supermarkt, apotheek en pinautomaat. Vanaf het huis is het 12 minuten lopen naar zowel het strand als naar het dorp. Op het strand kan je gratis gebruik maken van bedjes en parasols als je maar iets te drinken en/of eten besteld.

Als het waait zijn er er heerlijke golven in de zee, anders is die rustig en kan je de bodem zien. Er liggen vrij veel stenen in de zee, dus daarom droeg ik waterschoentjes. Ik was overigens de enige die dat deed. Wij waren de enige buitenlands toeristen, de rest was Grieks.

Er is openbaar vervoer op het eiland. Zie voor route en tijden op internet. De bus reed op tijd. Na een paar dagen wilden we een auto huren en regelden dat via de eigenaren. Ging allemaal prima, de auto kon zelfs naar het huis worden gebracht.

NB: blijkbaar hadden wij een te lichte auto gehuurd en zijn de bergen hoger dan je zou verwachten, want de auto stopte er mee midden in de bergen omdat die was oververhit. We hadden geen bereik met onze mobieltjes, maar werden uit de brand geholpen door behulpvaardige Griekse toeristen. Dus neem een auto met zwaardere motor als je het hele eiland wilt zien.

Als je een relaxte, rustige vakantie wil tussen alleen maar Grieken dan moet je dit zeker gaan boeken.

Je leeftijdgroep 50-64
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren