Beoordeeld op 20 augustus 2018

Zeer goed verblijf in een rustige omgeving. De naam is goed gekozen. Ideaal om tot rust te komen.
Aangename eigenaars die altijd klaar staan om te helpen.
Lekker eten, een goed bed, mooi zwembad.
Ze staan er wel op om aan te komen na 16 uur.

Bedankt aan J.F en Catherine,
Louis en Martine

Datum van verblijf: augustus 2018
Libert-Vanlishout, Propriétaire van Le Bout du Monde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 augustus 2018

Wij hebben een zeer aangename week in uw gezelschap ook gehad. Vele groetjes van Louis en Forty!

Beoordeeld op 16 augustus 2018

De ligging van de B&B is ideaal voor wie tijdens zijn rit naar/van het zuiden een tussenstop wil nemen. Bij aankomst vriendelijk onthaal gekregen van Catherine met alle nodige informatie. Het domein is echt ruim, met een speelhuisje en schommel voor de kleintjes! Onze kamer was groot en tamelijk fris te houden in de hoge temperaturen die we tijdens ons verblijf hadden (35°C). Het bed was zalig! Ook kun je in de avond deelnemen aan de lekkere table d'hote in een gezellige sfeer. Cathèrine en JF, bedankt voor de gastvrijheid !

Datum van verblijf: augustus 2018

Bedankt voor uw lieve commentaar. Wij wensen jullie de best !

Beoordeeld op 15 augustus 2017

De B&B ligt niet ver af van de autoweg maar toch nog rustig gelegen. S' morgens en s' avonds was daar niets van te horen. De rust viel over ons. Een mooie en zeer rustige gelegen B&B. Aangenaam en vriendelijk onthaal, kindvriendelijk . Ruime en goed uitgeruste kamers. Om zeker nog eens terug te komen en de streek te ontdekken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Als je in alle rust in Frankrijk, bij Belgen, wil logeren, dan is dit een echte aanrader.
De uitbaters zijn geboren gastheer en gastvrouw.
Geen enkele moeite is hun teveel. Zelfs de band van de fiets vervangen deed JF.
Ook de tables d hôtes is n echte aanrader. Catherine en JF koken met verbluffend gemak iedere dag een driegangen menu. Eén dag/week nemen ze vrij.
Villedieu sur Indre is makkelijk bereikbaar via de snelweg. Wij hebben er 700km over gereden in 7u tijd. Overal, zelfs in Parijs, vlot verkeer. De hoeve zelf ligt op zo'n 15 min rijden van de afrit. In de buurt, vind ik persoonlijk, is er niet zoveel te doen. Wij zijn er zelf 4 nachten gebleven en hadden onze fietsen mee. We hebben iedere dag gefietst. Het kasteel van Valencay is de moeite alsook de zoo en het natuurpark van de 1000 meren.

Kamertip: Iedere kamer heeft zijn eigenheid. Door de zeer rustige ligging van de hoeve is er werkelijk geen lawaai te horen.
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 september 2016

Super service lekker eten en heel gastvrij! Rustige ligging idiaal voor deze streek te bezoeken en te ontdekken ,kunnen deze B&B aanbevelen voor een leuke en gezellige verblijf. Bedankt voor onze mooie 5 daagse!

Datum van verblijf: september 2016
Libert-Vanlishout, Propriétaire van Le Bout du Monde, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2016

Uw eerste verblijf in een B&B lijkt dus succesvol en dit verheugt ons. Wij wensen u nog meerdere leuke ervaringen... misschien nog bij ons!