“Aangenaam verrast ”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Oud-Zuilen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen als verassingen met vrienden wezen eten. Ondanks dat ik er een steenworp afstand van woon hier nog nooit eerder geweest. Gereserveerd voor in de serre met uitzicht op de haven. Zeer vriendelijk ontvangen en een mooie tafel aan het raam. Voor we de kaart mochten bekijken een heerlijke amuse van het huis. Daarna van de zeer uitgebreide kaart een voor en hoofdgerecht besteld. Als drankje een goede rode wijn uitgekozen. De wijnkaart heeft een zeer ruime keuze aan witte en rode wijnen. Het voorgerecht was een rijk gevulde uien soep die goed op temperatuur geserveerd werd. Zeer smaakvol. Ook de coquilles en carpaccio waren heerlijk en mooi opgemaakt. Als hoofdgerechten de zalm, snoekbaars en tournedos gekozen. De tussenpozen tussen voor en hoofdgerecht is goed getimed. Al deze gerechten werden op een mooi opgemaakt bord uitgeserveerd en waren allemaal even smaakvol. Ook aan nagerechten is een ruime keuze voorhanden. Ondanks de lofzang toch een klein puntje van aandacht en dat is dat er iets meer aandacht besteed kan worden aan de lege glazen. Het vullen hiervan werd regelmatig vergeten of niet opgemerkt. Hier komen we zeker nog een keer terug dus echt aangenaam verrast.

Datum van bezoek: november 2018

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was gisteren voor een zakenlunch bij La Saucière. We hadden geluk, het was onverwacht zonnig en we hebben heerlijk buiten op het terras kunnen eten. En dat op 2 november!!! Bediening was perfect als altijd en het eten was top. Visbordje als voorgerecht, pasta met gambas en hete olie als hoofdgerecht. Mijn gast was over zijn sliptongetjes ook zeer tevreden. Kortom, was weer de moeite waard.

Datum van bezoek: november 2018
3 oktober 2018 beoordeeld

Gezellig gezeten en heerlijk gegeten, kwaliteit en service niets over te klagen.
Mooie locatie, prachtig aan het water.

Datum van bezoek: september 2018
31 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een mooie boottocht waren we gearriveerd in jachthaven den Hoek. Vanuit diverse personen waren wij attent gemaakt op de culinaire keuken aldaar.
Na een gastvrije ontvangst kregen wij een mooie tafel in de serre . De menukaart biedt een buitengewoon verassende keuze van diverse gerechten. Met een uitstekende wijn hebben wij genoten van een heerlijk voorgerecht. Ook het hoofdgerecht was van grote klasse! Daarbij was de bediening bijzonder gastvrij en vriendelijk, waarbij je je direct thuis voelde.
Een zeer aangename horeca welke wij graag aanbevelen bij culinaire liefhebbers.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in kleine haven veel diversiteit waar je kan zitten zelfs op de aanmeer steiger. Overzichtelijke kaart met mooie gerechten. Salades zijn echt bijgerecht of vooraf. Zeker mooie verse producten en netjes gepresenteerd. Prijs goed op orde. Bediening goed en kundig.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die La Sauciere bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Oud-Zuilen, Utrecht Province

In La Sauciere geweest? Deel je ervaringen!