“Een vakantiegevoel aan de Vecht”
Beoordeling van Bistro Belle

Bistro Belle
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Oud-Zuilen
Keukens: Frans
1 juni 2018 beoordeeld

We zijn net verhuisd en dus druk met dit warme weer. Om bij te tanken gingen we uit eten met onze zoon en schoondochter. We zaten heerlijk buiten met zicht op de Vecht en het kasteel waar Belle van Zuilen op de achtergrond. Het eten was lekker. Je kunt steeds twee gerechten per persoon van de kaart kiezen . Het mag door elkaar, liefhebbers van toetjes zouden daarmee kunnen beginnen.
Veel variatie ook redelijk voor mij als vegetariër. De bediening was aardig en met onze verdere specifieke allergieën werd goed rekening gehouden. We waren in leuk gezelschap en al pratend, kijkend en genietend tankten we helemaal bij. Ik had echt even vakantie. Thuis wachten wel de dozen op ons om verder uit te pakken, maar dat kan dan ook weer.

Sales-BHG-locatie, Guest Relations Manager van Bistro Belle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste Liawitmer,

Hartelijk dank voor jullie leuke beoordeling op tripadvisor.
Wat fijn te horen dat u in deze drukke periode een vakantie gevoel heeft gehad bij ons.

Wij hopen dat de verhuizing goed gaat en u na de drukke tijd nogmaals mogen verwelkomen op uw vakantieadres dicht bij huis.

Team Bistro Belle

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prima sfeer hangt er in Bistro Belle. Prachtig uitzicht op het kasteel. Bediening is vriendelijk en bereid je te helpen. Eten is prima. Niet spectaculair maar gewoon goed. Er is meer dam voldoende keuze uit de verschillende gerechten. Gezellig een hapje eten met familie of vrienden? Boek een tafeltje bij Bistro Belle. Tevens voldoende gratis parkeerplaatsen.

Beste Peter M,

Hartelijk dank voor de genomen moeite ons te beoordelen op Tripadvisor.
Wat leuk te vernemen dat u een heerlijke avond heeft gehad en van een gezellig afscheidsdiner heeft genoten.

wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen

Met vriendelijk groet,

Team bistro Belle

28 mei 2018 beoordeeld

mooie lokatie, leuke kaart, niet te duur en vooral heel gezellig! Parkeren aan oprijlaan van kasteel Zuylen. Goede combi om te doen, dan naar vechtmuseupje in Maarssen en dan langs de Vecht varen! Wat een mooie dag!

Beste Johanne P,

Hartelijk dank voor de genomen moeite ons te beoordelen op Tripadvisor.
Wat leuk te vernemen dat u een leuke dag heeft gehad en van een gezellig diner heeft genoten.

wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen

Met vriendelijk groet,

Team bistro Belle

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen de 10 gangen, dit zijn kleine gerechtjes voor 13.50 p.p. Mooi aanbod leek ons. We hebben eerst aan medewerker 1 gevraagd of mijn vrouw met lactose intolerantie deze gerechtjes kon eten en dat was het geval. Aangezien medewerker 1 zijn derde dag pas had, hebben we het nog voor de zekerheid nagevraagd aan medewerker 2. Zij heeft het aan "de chef" gevraagd en hij was er 100% zeker van dat alles door haar gegeten kon worden. Toen werd er brood met dips neergezet door medewerker 3. Die zei niets, dus ik besloot nog even te checken of dit gegeten kon worden door mijn vrouw. En dat kon dus niet, maar er werd speciaal brood afgebakken voor haar, top! Maar zeg dat dan even! Toen kwamen de gerechten allemaal in één keer, niet echt hoe het op de kaart staat, maar dat was niet erg. Medewerker 3 gaf 0 uitleg over wat ze neerzette en liep zo weer weg. Aangezien we achterdochtig werden, omdat er kroketten op het bord lagen en die bevatten eigenlijk altijd lactose, heb ik weer navraag gedaan en nogmaals werd er gezegd dat de kroketten lactosevrij waren. Aangezien mijn vrouw dood en doodziek wordt als ze ook maar een kleine hoeveelheid binnenkrijgt, wil ze het met eigen ogen zien en dus vroeg ik om de verpakking van de kroketten. We kregen toen alleen het stickertje met voedingswaarde, maar daar staan geen ingrediënten op. Dat moet een kok weten en ik vermoed dat hij dat ook weet, maar zijn fout niet durfde toe te geven. En toen kwam de leidinggevende toegeven dat er wel lactose in de kroketten zat, die schaamde zich kapot en voor haar was het echt niet leuk om dit te moeten komen melden. Ze heeft het redelijk opgelost door het eten van de rekening te halen. Persoonlijk had ik de drankjes à €12.50 ook niet laten betalen, maar daar kan een ieder anders over denken. Ze heeft het in ieder geval netjes opgelost en haar excuses aangeboden. Als "de chef," voor zover je hem een chef kan noemen, een echte kerel was geweest, was hij zelf naar tafel gekomen. Deze chef heeft gewoon de moeite niet genomen om te controleren wat wij vroegen en hij mag snel op allergenen cursus. Een officiële waarschuwing had hij van mij gekregen als hij zo omspringt met het welzijn van gasten. Hij heeft het echt niet begrepen. En ook nog een grote mond geven toen we langs de keuken liepen en mijn vrouw zei dat ze ziek wordt door zijn onzorgvuldigheid. Zeer onprofessioneel.

Sales-BHG-locatie, Public Relations Manager van Bistro Belle, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2018

Beste Jasper V,

Hartelijk dank voor de genomen moeite om een recensie te plaatsen over Bistro Belle.
Ook ik ben geschrokken over de gang van zaken en ga dit direct bespreken met ons personeel.
ik hoop dat uw vrouw niet ziek is geworden?

Team Belle

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestellen een koffie en een appeltaart. De koffie komt. Even wachten... Een half uur wachten... Toch even informeren... “Oh, de appeltaart is uitverkocht, hebben ze dat dan niet gezegd?”

Beste Wim,

dit is zeker niet de gewenste gang van service en wil hierbij onze excuses aanbieden. Wij gaan dit intern zeker bespreken.

Hopelijk mogen wij jullie in de toekomst nog een keer ontvangen.

Team Belle

Reizigers die Bistro Belle bekeken, bekeken ook

Oud-Zuilen, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Maarssen, Utrecht Province

In Bistro Belle geweest? Deel je ervaringen!