Beoordeeld op 20 maart 2019

In verband met een trieste gebeurtenis in onze familie verbleven wij met 6 personen in Logement Swaenenvecht. Wat een oase van rust en warmte voor ons in deze moeilijke tijd. We werden hartelijk ontvangen, de kamers zijn groot en compleet met koffie, thee en minibar. We konden in een aparte ruimte ontbijten, zodat we als familie echt met elkaar konden zijn. Buiten ontspannen kan ook, slot Zuilen ligt in de achtertuin en de Vecht voor de deur. Hartelijk dank voor de speciale aandacht voor onze situatie, het heeft ons zeer gesteund.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 januari 2019

Voor zaken in Utrecht enkele dagen voor Kerstmis in het Logement Swaenenvecht geweest. Het is een Bed and Breakfast accommodatie in een historisch pand. Zodra je het bruggetje over de Vecht over bent ga je enkele eeuwen terug in de tijd en waan je jezelf in het Engeland van Charles Dickens, zeker in de Kersttijd. Geweldig. Het personeel is heel vriendelijk en gastvrij. Ik heb er een uitstekend verblijf gehad.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 januari 2019 via mobiele applicatie

Hier 1 nacht verbleven in suite 1. Bij aankomst gelijk al onder de indruk van het gebouw, schitterend. Vervolgens een allerwarme ontvangst en incheck. De kamer ligt aan de kant van de Vecht, als eerst wat een mooi uitzicht op dit riviertje, zeker in de zomer zal dit genieten zijn, met alle langs varende bootjes. Deze kamer heeft een apart zit gedeelte en is heel authentiek en sfeervol ingericht. Ondanks dat het in eerste instantie niet onze stijl was, waren we hier wel gelijk er weg van, het past hier heel goed. Alles heeft sfeer hier. Verder een prima bed, douche, toilet, ook in de toilet en douche tot in de detail afgewerkt. Ook de luxe van tegenwoordig zijn aanwezig, een tv en minibar.
Het ontbijt werd de volgende ochtend beneden gereserveerd, ook weer in een heel sfeervolle eetkamer. Een prima ontbijt met verse broodjes, croissants, vers fruit en naar keuze een gebakken of gekookt ei.
Wij hadden dit geboekt als arrangement met SpaSereen, welke een kleine 10 minuten hiervandaan is, ideaal en tevens een erg goede aanbieding.
Bij het volgende Spa bezoek gaan we zeker weer hier verblijven.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 21 februari 2018

Het gebouw is uniek, ook de kamers. Zeer smaakvolle inrichting van de suite (wij verbleven in de Helena Jacoba), oog voor detail en de voorzieningen zijn uitstekend. Het bed ligt heerlijk, de douche is heel fijn en de ruimte is prettig. De oordoppen die in het mandje lagen waren helaas nodig, want om 04:00 kwam een stel in de kamer boven ons thuis met veel herrie en hard praten, dat is onaangenaam wakker schrikken. Volkomen begrijpelijk dat een oud pand gehorig is, maar wel fijn als iedereen daar rekening mee houdt. We hoorden ook de hele nacht een brom, vermoedelijk van de luchtverversing?
De kermis-achtige artikelen in de ontbijtzalen zijn een beetje vreemd, we hebben niet kunnen achterhalen wat daar de bedoeling van was. Misschien een kwestie van smaak, maar ik vind het een beetje afbreuk doen aan de sfeer van het pand.
Het ontbijt is prima, niet heel uitgebreid. Zijn er wellicht aanpassingen verricht? Want vorige recensies over het ontbijt zijn extreem positief.
De medewerkers zijn erg vriendelijk, wat een prachtige plek om te verblijven, vlakbij Slot Zuylen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 juli 2017

Aangekomen via de vecht met een sloep ( eigen prive aanleg) gastvrij ontvangen, kamers laten zien, zeer sfeervol en karakteristiek ingericht, gratis wifi, en een zeer uitgebreid ontbijt met wederom een ontzettend lief en persoonlijk gastvrij onthaal.. Wat een beleving, ook hier werden we uitgezwaaid vanaf de kade..

Datum van verblijf: juli 2017