Beoordeeld op 21 februari 2018

Het gebouw is uniek, ook de kamers. Zeer smaakvolle inrichting van de suite (wij verbleven in de Helena Jacoba), oog voor detail en de voorzieningen zijn uitstekend. Het bed ligt heerlijk, de douche is heel fijn en de ruimte is prettig. De oordoppen die in het mandje lagen waren helaas nodig, want om 04:00 kwam een stel in de kamer boven ons thuis met veel herrie en hard praten, dat is onaangenaam wakker schrikken. Volkomen begrijpelijk dat een oud pand gehorig is, maar wel fijn als iedereen daar rekening mee houdt. We hoorden ook de hele nacht een brom, vermoedelijk van de luchtverversing?
De kermis-achtige artikelen in de ontbijtzalen zijn een beetje vreemd, we hebben niet kunnen achterhalen wat daar de bedoeling van was. Misschien een kwestie van smaak, maar ik vind het een beetje afbreuk doen aan de sfeer van het pand.
Het ontbijt is prima, niet heel uitgebreid. Zijn er wellicht aanpassingen verricht? Want vorige recensies over het ontbijt zijn extreem positief.
De medewerkers zijn erg vriendelijk, wat een prachtige plek om te verblijven, vlakbij Slot Zuylen.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 juli 2017

Aangekomen via de vecht met een sloep ( eigen prive aanleg) gastvrij ontvangen, kamers laten zien, zeer sfeervol en karakteristiek ingericht, gratis wifi, en een zeer uitgebreid ontbijt met wederom een ontzettend lief en persoonlijk gastvrij onthaal.. Wat een beleving, ook hier werden we uitgezwaaid vanaf de kade..

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 26 maart 2017 via mobiele applicatie

De mensen die er werken zijn erg vriendelijk. Je kijkt je ogen uit in het logement. Kamer prima. Bedden uitstekend. Douche super, lekker harde stralen. En dan het ontbijt.... WOW!!! Om naar toe terug te blijven gaan.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 29 augustus 2016 via mobiele applicatie

Prachtig B&B aan de vecht, mooie kamers met oog voor details een heerlijk ontbijt geserveerd in de tuin, zeker een aanrader!! Een super uitvalsbasis voor fiets, wandel of boottocht. Kom hier zeker nog eens terug

Datum van verblijf: augustus 2016
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk logement in prachtige omgeving. Gastvrije ontvangst, bijzondere kamers, goede bedden en prima ontbijt. We konden de boot voor het logement aanleggen. Arrangement geboekt met diner in bistro la Belle. Alles was piekfijn in orde met een super gastvrije gastvrouw.

Datum van verblijf: augustus 2016