“mooie locatie en perfect eten”
Beoordeling van Brasserie Oud Zuilen

Brasserie Oud Zuilen
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Oud-Zuilen
30 augustus 2020 beoordeeld

Een mooie locatie aan de Vecht en jachthaven. We hebben hier van een perfecte 2 gangen lunch genoten. Bediening, voorkomend, vriendelijk en kundig. Voor ons een aangename verassing, zeker een aanrader!!!

Datum van bezoek: augustus 2020

21 augustus 2020 beoordeeld

Eten was heerlijk. wel duurder dan toen het nog le Sauciere heette.
Vooral de wijn was bijzonder. Verder niets op aan te merken. Alleen toetje vond ik wat fantasieloos.

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juli 2020 beoordeeld

Het restaurant heeft een prachtig terras aan de Vecht waar de tafels ver uit elkaar staan. Het eten is er perfect: zelden zo'n lekkere eendebout gehad: mals en smaakvol. Ook de zeebaarsfilet viel in de smaak. Toe een heerlijke panna cotta en een citroen flantaart. Lekker glas Sauvignon Blanc erbij. De bediening is vlot en vriendelijk. Een perfecte plek voor een perfecte maaltijd.

Datum van bezoek: juli 2020
12 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze fietstocht kwamen we volkomen onverwacht langs deze brasserie. We hadden wel trek in koffie met iets lekkers. We troffen het: het laatste plekje op de steiger in het zonnetje. Prima cappuccino en espresso en een overheerlijk appeltaartje, en wat een prachtig uitzicht!

Datum van bezoek: juli 2020
28 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten lekker op het terras en namen a la carte. De kleine wagyuburger was erg lekker, net als de steaktartaar. Als hoofdgerecht was iedereen tevreden met de tonijn en ossenhaas. Enkel de risotto was wat flauw van smaak, alsof hij ter ondersteuning was van een hoofdgerecht. Wel gezegd, niets mee gedaan. Over de linie prima gegeten en voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Brasserie Oud Zuilen bekeken, bekeken ook

Oud-Zuilen, Utrecht Province

In Brasserie Oud Zuilen geweest? Deel je ervaringen!