“Warme ontvangst.”

Bistro-Camping " Het goeie leven "
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Eerde
27 januari 2019 beoordeeld

vriendelijk personeel, verrassende gerechtjes, prachtige camping, kindvriendelijk, aandacht voor de bezoeker.

Datum van bezoek: december 2018

5 juli 2018 beoordeeld

Het goeie leven is hier gepast ! Gezellig en vriendelijke bediening in de bistro. Het menu is goed samengesteld en de drankenkaart was perfect. Betaalbaar en lekker. Een aanrader !

Datum van bezoek: juni 2018
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige locatie aan bosrand waar je kan fietsen en wandelen je kan er ook kamperen in eigen tent of n in een daar geplaatste tent .ook gelegenheid om te vergaderen of om gewoon te eten

Datum van bezoek: juli 2017
30 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een heerlijke betaalbare high tea gehad.
Erg lekker. Vooral de zalm. Yammie
Wel ff reserveren.
Er zit een prachtige camping bij met tipische tipi tenten die ze ook verhuren

Datum van bezoek: november 2016
16 november 2016 beoordeeld

We hebben een leuk feest daar gehad. Lekkere hapjes, prima bediening. Mooie ligging, lekker terras.
Leuke camping erbij. Geeft een vakantiesfeertje

Datum van bezoek: april 2016

In Bistro-Camping " Het goeie leven " geweest? Deel je ervaringen!