“Rustige kindvriendelijke locatie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
Climber27 ...
“Rustige kindvriendelijke locatie”
1 week geleden beoordeeld voor een verblijf in juli 2019

Fijn huis, goede ontvangst. Leuk voor de kinderen. Centrale locatie om Bretagne te bezoeken. Ook schitterend om te wielrennen in het glooiende landschap.

Datum van verblijf: juli 2019
Henri_Ger ...
Schimmert, Nederland
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
“Toplocatie voor rustzoekers”
5 weken geleden beoordeeld voor een verblijf in juni 2019

Deze rustig gelegen vakantiewoning ligt op een prachtige locatie. Een knus huis dat zeker niet alleen geschikt is voor gezinnen maar ook voor rustzoekers. De tuin is prachtig en goed onderhouden.
De gastvrouw is vriendelijk, heel attent en geeft prima tips voor wandelingen of fietstochten.
Het is een prima locatie om te fietsen! Vanuit het vakantiehuis kun je prachtige fietsroutes rijden en genieten van de natuur en de leuke dorpen en kleine steden. Een leuke plek om iets te drinken of te eten is altijd in de buurt.
Wij hadden onze e bikes bij ons en die wilden we niet graag buiten laten staan. Dat is overigens een Nederlandse gedachte, volgens ons is het daar nog veilig met de deuren open. Omdat we ze toch graag binnen wilden zetten werd er een droogloopmat geregeld zodat onze fietsen binnen stonden en de vloer niet beschadigd werd. Super meegedacht!

Datum van verblijf: juni 2019
Alieke J
“Top vakantie”
Beoordeeld op 12 juni 2019 voor een verblijf in mei 2019

Leuk landhuis met grote tuin in rustige omgeving. Leuk met kinderen. Lieve gastvrouw, tot alles bereid. Rondleiding op de boerderij erg leuk. Elke dag verse melk en eieren mogelijk. Leuke vakantie gehad!

Datum van verblijf: mei 2019
Matthias ...
“Zeer aangenaam”
Beoordeeld op 12 november 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Wij met onze 3 jonge kinderen hadden een vlekkeloze herfstvakantie dankzij het hartelijke ontvangst en de uitgebreide informatie van de vriendelijke gastvrouw, de gezellige vakantiewoning met lichtdichte screens in de slaapkamers, de heel rustige groene omgeving, de grote tuin met speeltuigen, de centrale ligging in Bretagne waardoor we elke dag op uitstap konden gaan, de weergoden die ons goed gezind waren.

Datum van verblijf: oktober 2018
Rita W
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Rustgevend.”
Beoordeeld op 13 september 2018 voor een verblijf in september 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Rustige en aangename omgeving. Gastvrije eigenaars die een boerderij hebben waar je enkele verse producten kan verkrijgen. Kindvriendelijk. Nabije een mooi meer en dierenpark.

Datum van verblijf: september 2018
geresteij ...
Barneveld, Nederland
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Fijne landelijke vakantiebestemming”
Beoordeeld op 3 september 2018 voor een verblijf in augustus 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

We hebben een fijne week vakantie gehad met ons gezin. Ontzettend gastvrij ontvangen en Miranda wil het je ook echt naar de zin maken en helpen met tips over uitjes en omgeving. Veel privacy, ook leuk om rondleiding op de boerderij te doen. Mogelijkheid om verse eitjes of yoghurt e.d te bestellen. We zijn naar alle kusten geweest. Prachtig! wel een eindje rijden, maar dat was het ook wel weer waard.
Fijne grote tuin, ook heel prettig, dicht bij de supermarkt waar ook van alles te koop is. Kortom zeker een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren