Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

Beoordeeld op 26 mei 2018

Entree €10 inbegrepen rondleiding van ong 50 minuten. Ik heb wel mooiere kasten gezien, maar het is toch de moeite waard. Vanaf de parkeerplaats rijdt een shuttle bus voor 2 euro pp enkele reis. Maar je kan net zo goed lopen, het is een weg van ong 800 mtr bergafwaarts. Terug bergopwaarts is de bus aan te bevelen. Ga je lopen is het ong een kwartier.

Beoordeeld op 21 mei 2018 via mobiele applicatie

De weg naar dit kasteel toe was een hele onderneming. We namen het pad door het bos langs de rivier. Ontzettend mooi maar geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Neem dan de shuttlebus voor 2 euro per persoon . Eenmaal aangekomen na 20 min wandelen, bleek het kasteel half in de steigers te staan jammer... Ook het massatoerisme was een tegenvaller. Zo veel mensen, je kon bijna niet genieten van al het moois om je heen . Mijn tip: ga vroeg in de ochtend of na 15:00 uur.

Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Goed te belopen vanaf de parkeerplaats in 2 richtingen. Daarnaast ook busvervoer mogelijk. Mooie locatie

Beoordeeld op 13 mei 2018

Eltzt is een heel mooie burcht die normaal moeilijk is te vinden doordat ze helemaal in een donker dal is gebouwd.
De rondleiding koste 10 euro voor 20 minuten in een gebouw waar je minstens 3 uur voor nodig hebt. Veel en veel te duur

Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

We zijn gisteren naar Burg Eltz geweest en vonden het prachtig! Goede wegwijzers, zeer vriendelijk personeel ..... Dat prima Engels spreekt! Geen probleem met 1ste, 2de, 3de of 4de naamval :-)
Echt een heel mooi stuk historie in een prachtig landschap. Er zijn veel mogelijkheden om wandelingen te maken en er de gehele dag bezig te zijn.