“Disneykasteel”

Eltz Castle Tour vanuit Frankfurt met Rijndiner
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Wierschem
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

wij zijn door bos komen lopen. 2.4 km heen en terug.. heel mooi kasteel en echt sprookjesachtig. wel erg toeristisch

26 mei 2018 beoordeeld

Entree €10 inbegrepen rondleiding van ong 50 minuten. Ik heb wel mooiere kasten gezien, maar het is toch de moeite waard. Vanaf de parkeerplaats rijdt een shuttle bus voor 2 euro pp enkele reis. Maar je kan net zo goed lopen, het is een weg van ong 800 mtr bergafwaarts. Terug bergopwaarts is de bus aan te bevelen. Ga je lopen is het ong een kwartier.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De weg naar dit kasteel toe was een hele onderneming. We namen het pad door het bos langs de rivier. Ontzettend mooi maar geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Neem dan de shuttlebus voor 2 euro per persoon . Eenmaal aangekomen na 20 min wandelen, bleek het kasteel half in de steigers te staan jammer... Ook het massatoerisme was een tegenvaller. Zo veel mensen, je kon bijna niet genieten van al het moois om je heen . Mijn tip: ga vroeg in de ochtend of na 15:00 uur.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed te belopen vanaf de parkeerplaats in 2 richtingen. Daarnaast ook busvervoer mogelijk. Mooie locatie

Bekijk meer beoordelingen
13 mei 2018 beoordeeld

Eltzt is een heel mooie burcht die normaal moeilijk is te vinden doordat ze helemaal in een donker dal is gebouwd.
De rondleiding koste 10 euro voor 20 minuten in een gebouw waar je minstens 3 uur voor nodig hebt. Veel en veel te duur

Reizigers die Burg Eltz bekeken, bekeken ook

Bernkastel-Kues, Rijnland-Palts
Braubach, Rijnland-Palts

In Burg Eltz geweest? Deel je ervaringen!