“Prachtige omgeving, een echte vakantie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Casa Dono Il Lago

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Alles
Recente in het Nederlands
Rick W
1 beoordeling
“Prachtige omgeving, een echte vakantie ”
Beoordeeld op 15 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

Samen met mijn vriendin ben ik hier heen geweest. De omgeving is prachtig, authentiek en rustig.

Het appartement is van alle gemakken voorzien, en in de omgeving is genoeg te doen. Leuke markten, shopping malls etc. Op een kwartiertje rijden afstand ligt het prachtige stadje Como wat ook de moeite waard om te bezoeken is.

Het appartement is van alle gemakken voorzien en beschikt over twee heerlijke terrassen, we hebben het super getroffen met het weer.

Deze vakantie was zeer zeker voor herhaling vatbaar.

muldere20 ...
Delfzijl, Nederland
1 beoordeling
“Heerlijke meivakantie in traditioneel Italiaanse sfeer”
Beoordeeld op 6 mei 2017 voor een verblijf in april 2017

We hebben met ons gezin met drie kinderen van 5, 9 en 11 jaar een heerlijke week gehad. Een mooie echte Italiaanse omgeving in dit authentieke plaatsje. Vanuit Pognana hebben wij verschillende leuke uitstapjes gemaakt. Naar Milaan, Como, en naar de leuke Italiaanse plaatsjes langs het meer Bellagio, Menaggio en Varenna.
De woning was heeft prima voorzieningen en is door de eigenaren van allerlei tips en informatie voorzien. Aanwezig waren, wat wij praktisch vonden, spelletjes, opladers, reisgidsen en basis eet- en kookbenodigdheden zoals thee, koffie, wijn en olie (wel later weer aanvullen natuurlijk). Heel praktisch bij aankomst!
In de tuin, met verschillende terrassen, heb je fantastisch uitzicht op het Comomeer. Hier voel je je heerlijk relaxed in Italiaanse sferen. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Je leeftijdgroep 35-49
Patricia ...
Goirle, Nederland
“Dolce vita!”
Beoordeeld op 2 november 2015 voor een verblijf in oktober 2015

Geweldige week gehad in dono il Lago! Doordat je je auto zo'n 300 trappen beneden parkeert :-) krijg je het gevoel of je tijdelijk ook een italiaan bent, het huisje ligt in een mooi authentiek dorpje met super vriendelijke inwoners. Het huis is oud men basic maar biedt werkelijk alles wat je nodig hebt. De badkamer is verouderd maar we hebben vernomen dat hij deze winter wordt vernieuwd.
De tuin is groot en geweldig, hij heeft meerdere terrassen zodat je altijd wel een zonnestraal kunt meepikken. Om over het adembenemende uitzicht nog maar niet te spreken :-) Geweldig mooi!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: het ultieme italiaanse gevoel en het uitzicht in de tuin
Reisgroep: Kleine kinderen
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Antwoord van management
22 nov 2015
Bedankt voor jullie response, wij zijn hier zeer dankbaar voor! Het unieke aan Dono Il Lago is dat het in een borgo ligt waardoor je het echte italiaanse leven ervaart. Licht nadeel hiervan is ook dat het appartement niet direct met de auto is te bereiken. Gelukkig hebben we naast de 300 trappen ook nog een makkelijke weg om het appartment te bereiken. Deze route (licht stijgend verhard pad zonder trappen) is iets verder vanaf de parkeerplaats (250 meter) maar hierdoor is het appartment ook voor gasten te bereiken die niet iedere week naar de sportschool gaan :).
De verouderde badkamer is in de afgelopen weken helemaal vernieuwd, jullie zullen het bij een volgend bezoek niet meer herkennen......
Nogmaals dank voor de lovende woorden en voor jullie bezoek!
vivian r
Amsterdam, Nederland
“Geweldige vakantie”
Beoordeeld op 25 oktober 2015 voor een verblijf in oktober 2015

Wij hebben een heerlijke week gehad. In het appartement waan je je als een echte local en het is van alle gemakken voorzien. De tuin bied verschillende heerlijke plekken vanwaar je kan genieten van het waanzinnige uitzicht! Iedereen in het dorp is even vriendelijk en alles is goed en makkelijk te bereiken vanaf het appartement met de auto, bus of pont. S'avonds hebben we heerlijk voor de houtkachel gezeten en de week was veels te snel voorbij! Wij zullen hier zeker terug komen!

Marcel v
“Iedere minuut genoten”
Beoordeeld op 5 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015

Casa Dono Il Lago is gelegen aan de rustiger zijde van het Como Meer. Er is meer dan voldoende te doen en ontdekken in een straal van 60 km. De locatie en accommodatie zijn authentiek Italiaans met voldoende comfort voor een moderne vakantie.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De rust en de vriendelijkheid van de locale bevolking
Minpunten: Toegang (via trappen) tot appartement
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Ineke01
De Bilt, Nederland
“Rust en schoonheid”
Beoordeeld op 15 juli 2015 voor een verblijf in juli 2015

Een heerlijk appartement op een mooie rustige locatie waar je kan genieten van de rust en schoonheid in dit authentieke dorp. De vriendelijke mensen in het dorp die je gedag zeggen als ze langs je lopen. De mooie paadjes waarlangs je naar boven de berg op en naar beneden naar het meer kunt wandelen. Dit is zeker iets om weer naar terug te komen. Top!

Reisgroep: Alleen
Tamara H
Putten, Nederland
1 beoordeling
“Prachtig appartement op een nog mooiere locatie!”
Beoordeeld op 22 mei 2015 voor een verblijf in april 2015

Onwijs genoten op deze prachtige locatie!
Het appartement met zijn eigen stijl, het uitzicht, de omgeving... in 1 woord geweldig!

De dorpjes in de omgeving zijn zeker het bezoeken waard, vergeet vooral niet om met de Funicolare (vanuit Como) een tripje naar Brunate te maken, het uitzicht vanuit daar geeft je echt kippenvel...

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren