“Dolce vita!”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Casa Dono Il Lago

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Patricia ...
Goirle, Nederland
“Dolce vita!”
Beoordeeld op 2 november 2015 voor een verblijf in Oktober, 2015

Geweldige week gehad in dono il Lago! Doordat je je auto zo'n 300 trappen beneden parkeert :-) krijg je het gevoel of je tijdelijk ook een italiaan bent, het huisje ligt in een mooi authentiek dorpje met super vriendelijke inwoners. Het huis is oud men basic maar biedt werkelijk alles wat je nodig hebt. De badkamer is verouderd maar we hebben vernomen dat hij deze winter wordt vernieuwd.
De tuin is groot en geweldig, hij heeft meerdere terrassen zodat je altijd wel een zonnestraal kunt meepikken. Om over het adembenemende uitzicht nog maar niet te spreken :-) Geweldig mooi!

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: het ultieme italiaanse gevoel en het uitzicht in de tuin
Reisgroep: Kleine kinderen
Je leeftijdgroep 35-49
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
22 nov 2015
Bedankt voor jullie response, wij zijn hier zeer dankbaar voor! Het unieke aan Dono Il Lago is dat het in een borgo ligt waardoor je het echte italiaanse leven ervaart. Licht nadeel hiervan is ook dat het appartement niet direct met de auto is te bereiken. Gelukkig hebben we naast de 300 trappen ook nog een makkelijke weg om het appartment te bereiken. Deze route (licht stijgend verhard pad zonder trappen) is iets verder vanaf de parkeerplaats (250 meter) maar hierdoor is het appartment ook voor gasten te bereiken die niet iedere week naar de sportschool gaan :).
De verouderde badkamer is in de afgelopen weken helemaal vernieuwd, jullie zullen het bij een volgend bezoek niet meer herkennen......
Nogmaals dank voor de lovende woorden en voor jullie bezoek!
vivian r
Amsterdam, Nederland
“Geweldige vakantie”
Beoordeeld op 25 oktober 2015 voor een verblijf in Oktober, 2015

Wij hebben een heerlijke week gehad. In het appartement waan je je als een echte local en het is van alle gemakken voorzien. De tuin bied verschillende heerlijke plekken vanwaar je kan genieten van het waanzinnige uitzicht! Iedereen in het dorp is even vriendelijk en alles is goed en makkelijk te bereiken vanaf het appartement met de auto, bus of pont. S'avonds hebben we heerlijk voor de houtkachel gezeten en de week was veels te snel voorbij! Wij zullen hier zeker terug komen!

Marcel v
“Iedere minuut genoten”
Beoordeeld op 5 oktober 2015 voor een verblijf in September, 2015

Casa Dono Il Lago is gelegen aan de rustiger zijde van het Como Meer. Er is meer dan voldoende te doen en ontdekken in een straal van 60 km. De locatie en accommodatie zijn authentiek Italiaans met voldoende comfort voor een moderne vakantie.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De rust en de vriendelijkheid van de locale bevolking
Minpunten: Toegang (via trappen) tot appartement
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
  • Kwam de woning overeen met de beschrijving?
  • Zou u deze woning aanraden op basis van de locatie?
  • Bent u tevreden over de prijs/kwaliteitsverhouding?
  • Was er wifi/internettoegang in de woning?
Ineke01
De Bilt, Nederland
“Rust en schoonheid”
Beoordeeld op 15 juli 2015 voor een verblijf in Juli, 2015

Een heerlijk appartement op een mooie rustige locatie waar je kan genieten van de rust en schoonheid in dit authentieke dorp. De vriendelijke mensen in het dorp die je gedag zeggen als ze langs je lopen. De mooie paadjes waarlangs je naar boven de berg op en naar beneden naar het meer kunt wandelen. Dit is zeker iets om weer naar terug te komen. Top!

Reisgroep: Alleen
Tamara H
Putten, Nederland
1 beoordeling
“Prachtig appartement op een nog mooiere locatie!”
Beoordeeld op 22 mei 2015 voor een verblijf in April, 2015

Onwijs genoten op deze prachtige locatie!
Het appartement met zijn eigen stijl, het uitzicht, de omgeving... in 1 woord geweldig!

De dorpjes in de omgeving zijn zeker het bezoeken waard, vergeet vooral niet om met de Funicolare (vanuit Como) een tripje naar Brunate te maken, het uitzicht vanuit daar geeft je echt kippenvel...

Siero2015
Almelo, Nederland
“Authentiek”
Beoordeeld op 20 mei 2015 voor een verblijf in Mei, 2015

Wat hebben we genoten van dit authentieke appartement, de eenvoud en het uitzicht!
In het kleine dorp vind je een supermarkt, enkele restaurants en Perro’s Bar, waar de eigenaar ons achterna rende om te bedanken voor de fooi! Het is alsof de tijd stil is blijven staan.
We zijn om het Como meer gereden en hebben veel leuke plaatsen in de directe nabijheid van het dorp bezocht. Het Moto Guzzi Museum ligt op ongeveer 15 km afstand van Pognana Lario en is een ‘must-see’ voor elke motorliefhebber. Het appartement voldeed hierbij prima als uitvalsbasis.
We komen zeker nog eens terug in dit leuke Italiaanse dorp met zijn vriendelijke inwoners om te genieten van de rust en de natuur.

23 mei 2015
Bedankt voor je duidelijke reaktie. Pognana Lario is een van de pareltjes aan het Comomeer waar echte gastvrijheid bij inwoners en ondernemers hoog in het vaandel staat. De gegeven gastvrijheid is een belangrijk onderdeel van het authentieke gevoel die wij hopen te bieden en we zijn blij dat jullie dit ook zo hebben ervaren. We verwelkomen jullie graag nog een keer in Dono Il Lago!
TLeijten
Den Bosch, Nederland
1 beoordeling
“Back to basic in prachtige omgeving”
Beoordeeld op 18 maart 2015 voor een verblijf in Maart, 2015

We zijn in maart een week verbleven in het appartement Don Il Lago. Een prachtige plek midden in een Italiaans authentiek dorp. Prachtige natuur, geweldig uitzicht en gastvrij ontvangst zorgden voor een prettig verblijf. Het appartement is voorzien van alles wat je nodig hebt en ademt een ontspannen sfeer uit. Voor luxe en overdaad is niet gekozen en dat maakt het voor ons ook zo fantastisch; even geen wifi, maar rust en een goed gesprek met een heerlijk diner.
Het dorpje is weinig toeristisch, maar de mensen zijn erg gastvrij en het restaurant en barretje zijn op 3 min loopafstand. Het appartement is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen met bergwandelingen of speuren naar mooie wijnhuizen, heerlijke olijfolie, toerritten met de motor of een boottocht over het meer. Kortom wij hebben genoten en bevelen het verblijf zeker aan.

18 mrt 2015
Dank je wel voor je review. In een paar korte zinnen weet je te omschrijven waar het bij Casa Dono Il Lago omgaat: authenticiteit, rust en een geweldige en inspirerende omgeving.
Vanaf April 2015 gaan we wel Wifi en Sateliet-TV aanbieden maar we zullen verder zoveel mogelijk de authenticiteit proberen te waarborgen!

Nogmaals dank voor je bezoek aan Casa Dono Il Lago en we zien jullie graag weer terug!

Reinder & Simone
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren