“Rust en schoonheid”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Casa Dono Il Lago

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Ineke01
De Bilt, Nederland
“Rust en schoonheid”
Beoordeeld op 15 juli 2015 voor een verblijf in Juli, 2015

Een heerlijk appartement op een mooie rustige locatie waar je kan genieten van de rust en schoonheid in dit authentieke dorp. De vriendelijke mensen in het dorp die je gedag zeggen als ze langs je lopen. De mooie paadjes waarlangs je naar boven de berg op en naar beneden naar het meer kunt wandelen. Dit is zeker iets om weer naar terug te komen. Top!

Reisgroep: Alleen
Tamara H
Putten, Nederland
1 beoordeling
“Prachtig appartement op een nog mooiere locatie!”
Beoordeeld op 22 mei 2015 voor een verblijf in April, 2015

Onwijs genoten op deze prachtige locatie!
Het appartement met zijn eigen stijl, het uitzicht, de omgeving... in 1 woord geweldig!

De dorpjes in de omgeving zijn zeker het bezoeken waard, vergeet vooral niet om met de Funicolare (vanuit Como) een tripje naar Brunate te maken, het uitzicht vanuit daar geeft je echt kippenvel...

Siero2015
Almelo, Nederland
“Authentiek”
Beoordeeld op 20 mei 2015 voor een verblijf in Mei, 2015

Wat hebben we genoten van dit authentieke appartement, de eenvoud en het uitzicht!
In het kleine dorp vind je een supermarkt, enkele restaurants en Perro’s Bar, waar de eigenaar ons achterna rende om te bedanken voor de fooi! Het is alsof de tijd stil is blijven staan.
We zijn om het Como meer gereden en hebben veel leuke plaatsen in de directe nabijheid van het dorp bezocht. Het Moto Guzzi Museum ligt op ongeveer 15 km afstand van Pognana Lario en is een ‘must-see’ voor elke motorliefhebber. Het appartement voldeed hierbij prima als uitvalsbasis.
We komen zeker nog eens terug in dit leuke Italiaanse dorp met zijn vriendelijke inwoners om te genieten van de rust en de natuur.

Antwoord van management
23 mei 2015
Bedankt voor je duidelijke reaktie. Pognana Lario is een van de pareltjes aan het Comomeer waar echte gastvrijheid bij inwoners en ondernemers hoog in het vaandel staat. De gegeven gastvrijheid is een belangrijk onderdeel van het authentieke gevoel die wij hopen te bieden en we zijn blij dat jullie dit ook zo hebben ervaren. We verwelkomen jullie graag nog een keer in Dono Il Lago!
TLeijten
Den Bosch, Nederland
1 beoordeling
“Back to basic in prachtige omgeving”
Beoordeeld op 18 maart 2015 voor een verblijf in Maart, 2015

We zijn in maart een week verbleven in het appartement Don Il Lago. Een prachtige plek midden in een Italiaans authentiek dorp. Prachtige natuur, geweldig uitzicht en gastvrij ontvangst zorgden voor een prettig verblijf. Het appartement is voorzien van alles wat je nodig hebt en ademt een ontspannen sfeer uit. Voor luxe en overdaad is niet gekozen en dat maakt het voor ons ook zo fantastisch; even geen wifi, maar rust en een goed gesprek met een heerlijk diner.
Het dorpje is weinig toeristisch, maar de mensen zijn erg gastvrij en het restaurant en barretje zijn op 3 min loopafstand. Het appartement is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen met bergwandelingen of speuren naar mooie wijnhuizen, heerlijke olijfolie, toerritten met de motor of een boottocht over het meer. Kortom wij hebben genoten en bevelen het verblijf zeker aan.

Antwoord van management
18 mrt 2015
Dank je wel voor je review. In een paar korte zinnen weet je te omschrijven waar het bij Casa Dono Il Lago omgaat: authenticiteit, rust en een geweldige en inspirerende omgeving.
Vanaf April 2015 gaan we wel Wifi en Sateliet-TV aanbieden maar we zullen verder zoveel mogelijk de authenticiteit proberen te waarborgen!

Nogmaals dank voor je bezoek aan Casa Dono Il Lago en we zien jullie graag weer terug!

Reinder & Simone
Tabitha v
Niveau 2 bijdrager
5 beoordelingen
“Authentieke woning in mooi Pognana”
Beoordeeld op 8 januari 2015 voor een verblijf in Oktober, 2014

Met een vriendin een heerlijke week ervaren in dit huisje. Uitstekende uitvalsbasis voor boottochten over het meer naar leuke plaatsen, maar ook voor natuurwandelingen. Pognana (zoek de fresco's in dit dorpje) ligt precies tussen de hotspots Como en Bellagio in. Vriendelijke mensen, prachtig uitzicht en een mooi appartement in een authentieke borgo. Knus huisje, alles is aanwezig. Sleutel overdracht perfect geregeld door de gatekeeper. Het terras biedt een mooi uitzicht op het meer, dat ook in de herfst prachtig is met zijn flarden mist. Genoeg te doen en 's avonds knus bij de houtkachel, om daarna in het authentieke (ruime!) bed te kruipen. Niet onbelangrijk, goede matrassen zijn aanwezig. Top plek, ik ga er zeker in het zomerseizoen nog eens heen om goed van het terras te kunnen genieten.

Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Pluspunten: De ligging en authenticiteit van de woning
Minpunten: n.v.t.
Reisgroep: Vrienden
8 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
“Een geweldige ervaring”
Beoordeeld op 5 januari 2015 voor een verblijf in Oktober, 2014

We zijn in oktober 2014 geweest, het is een heel leuk knus appartement met een gezellig balkonnetje, uitzicht op het meer, erg vriendelijke mensen, een kleine supermarkt in de straat waar je de benodigde spullen kunt kopen, bushalte in de buurt. Wij hebben ons prima vermaakt

Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Pluspunten: Het appartement is erg knus
Reisgroep: Vrienden
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden
Stephan v
“Italiaanse sferen.”
Beoordeeld op 5 januari 2015 voor een verblijf in September, 2014

Prima basisaccommodatie, waar niets mis mee is. Het gaat om de locatie en de omgeving.
Wij hebben ons er erg thuis gevoelt. Een onderdeel van de locals, met op loopafstand een supermarktje en een heerlijke restaurant met een top eigenaar. Veel locals komen daar ook eten, waardoor je alleen maar meer integreert. Niet ver vandaan een klein strandje van je heerlijk tussen de locals kunt verblijven en een hapje en een drankje kunt nuttigen. Met de auto rij je naar het dichtstbijzijnde dorpje met gezellige winkeltjes.
Kortom we hebben genoten en zijn mede dankzij de tuin waar je ook nog een prima kunt vertoeven, totaal tot rust gekomen.

Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Service
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren