Haven La Chance Desert Hotel(Hassilabied)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 25/07
  • Gratis parkeren
Le Secret Du Sahara(Hassilabied)
Gratis annuleren tot 27/07
Erg Chebbi Camp(Hassilabied)
Gratis annuleren tot 23/07
Zie aanbieding
Casa Hassan(Hassilabied)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 41 per nacht.

Riad Madu(Hassilabied)
Agoda.com
Dar Aicha Merzouga(Hassilabied)
TripAdvisor
14 mei 2016 beoordeeld

Wat is de woestijn toch prachtig. Deze auberge is een geweldige uitvalsbasis om de duinen van Erg Chebbi te bezoeken, je bent maar ongeveer vijf stappen verwijderd van het zand. Ook organiseren ze veel leuke activiteiten, zoals een jeep safari en een overnachting in de woestijn, beiden zijn zeker de moeite waard.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er heerlijk genoten van het eten, het zwembad en de kamelen tocht met live muziek en overnachting in de erg chebbi duinen. Hassan en staf zorgen erg goed voor je.
De kamer was ruim en gezellig ingericht en het bed had alleen een wat ouder matras.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
17 mei 2015 beoordeeld

gezellige familiekamer, goed zwembad, kamelen van het hotel, berberkamp was geweldig, helaas daar geen schone toiletten door gebrek aan water maar dat mocht de fantastische ervaring niet drukken. lekker marokkaans eten. gastvrije ontvangst.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
20 oktober 2014 beoordeeld

Paar nachten verbleven in dit mooie hotel aan de rand van de duinen. Vriendelijk personeel, lekker zwembad en heerlijk eten. Wij zouden zeker dit hotel aanraden! Ondanks wij de enige twee gasten waren werden wij uitstekend geholpen en bediend.

Kamertip: Wij waren de enige twee mensen in het hotel, dus geen overlast van iets of iemand.. Wij hadden een hoekkamer aan de buitenkant van het hotel.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
1 januari 2014 beoordeeld

Al 2 keer in deze aubrge geweest, in 2005 en in 2013. Heerlijk plekje zo aan de rand vd woestijn. Het personeel is relaxed en vriendelijk en zeer behulpzaam. Chillend in de schaduw van de auberge de hitte in de woestijn aanschouwend, de tijd waait weg met de korrels in de wind. This must be nirvana.

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie