“Tegenstrijdig”
Beoordeling van Auberge Camping Sahara

We kunnen geen prijzen vinden voor dit hotel
Onze online reispartners bieden geen prijzen voor dit hotel, maar je kunt wel andere opties in Hassilabied zoeken
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Auberge Camping Sahara
Beoordeeld als nr. 2 van 4 hotels in Hassilabied
28 oktober 2016 beoordeeld

Omtvangst vriendelijk. Op papier zouden er prachtige kamers zijn. Wij kregen de "grote" kamers. Super simpel. Wastafel op kamer, wc achter douchegordijn. Niet echt schoon.
Geen wifi, wel (soms) bij receptie. S avonds gegeten, was goed evenals ontbijt.
Benadering was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Via auberge een autotocht geboekt door de omgeving en langs de duinen van Erg Chebbi woestijn. Met gids Hassan was dat een onvergetelijk ervaring!!!
Tocht kameel vanuit auberge naar tentenkamp in Erg Chebbi woestijn voor overnachting. Tocht was leuk maar kamp is zitten op een krukje in t zand, wachten tot eten klaar is en dan slapen op een veldbedje. Zonsondergang achter de wolken en opgang ook. Dat was pech.

Kamertip: Niets verwachten
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met vrienden

14 mei 2016 beoordeeld

Wat is de woestijn toch prachtig. Deze auberge is een geweldige uitvalsbasis om de duinen van Erg Chebbi te bezoeken, je bent maar ongeveer vijf stappen verwijderd van het zand. Ook organiseren ze veel leuke activiteiten, zoals een jeep safari en een overnachting in de woestijn, beiden zijn zeker de moeite waard.

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
9 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er heerlijk genoten van het eten, het zwembad en de kamelen tocht met live muziek en overnachting in de erg chebbi duinen. Hassan en staf zorgen erg goed voor je.
De kamer was ruim en gezellig ingericht en het bed had alleen een wat ouder matras.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
17 mei 2015 beoordeeld

gezellige familiekamer, goed zwembad, kamelen van het hotel, berberkamp was geweldig, helaas daar geen schone toiletten door gebrek aan water maar dat mocht de fantastische ervaring niet drukken. lekker marokkaans eten. gastvrije ontvangst.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met familie
20 oktober 2014 beoordeeld

Paar nachten verbleven in dit mooie hotel aan de rand van de duinen. Vriendelijk personeel, lekker zwembad en heerlijk eten. Wij zouden zeker dit hotel aanraden! Ondanks wij de enige twee gasten waren werden wij uitstekend geholpen en bediend.

Kamertip: Wij waren de enige twee mensen in het hotel, dus geen overlast van iets of iemand.. Wij hadden een ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
1 januari 2014 beoordeeld

Al 2 keer in deze aubrge geweest, in 2005 en in 2013. Heerlijk plekje zo aan de rand vd woestijn. Het personeel is relaxed en vriendelijk en zeer behulpzaam. Chillend in de schaduw van de auberge de hitte in de woestijn aanschouwend, de tijd waait weg met de korrels in de wind. This must be nirvana.

• Verbleef: Mei, 2013, reisde met familie
4 september 2013 beoordeeld

Wat een heerlijke plek is dit. De Sahara is je achtertuin. Het is relaxt en alle stress glijdt hier van je af.Het personeel is heel erg aardig en zowel het ontbijt als diner zijn heerlijk en zeer gevarieerd. Ook kun je er heerlijk zwemmen. 's avonds werd er lekker muziek gemaakt op het terras. Deze plek was de hoogtepunt van onze reis.

• Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Hassilabied in overweging
op 0,6 km afstand
Les Portes du Desert
nr. 11 van 23 in Merzouga
87 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Auberge Camping Sahara geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Auberge Camping Sahara

Adres: Errachidia, Hassilabied, Merzouga 52202, Marokko
Locatie: Marokko > Meknès-Tafilalet > Merzouga > Hassilabied
Voorzieningen:
Gratis parkeren Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 4 hotels in Hassilabied
Prijsklasse: € 30 - € 40 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 345
Ook bekend als:
Auberge Camping Sahara Hotel Hassilabied
Auberge Camping Sahara Merzouga

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?