17 mei 2015 beoordeeld

gezellige familiekamer, goed zwembad, kamelen van het hotel, berberkamp was geweldig, helaas daar geen schone toiletten door gebrek aan water maar dat mocht de fantastische ervaring niet drukken. lekker marokkaans eten. gastvrije ontvangst.

• Verbleef: mei 2015, reisde met familie
20 oktober 2014 beoordeeld

Paar nachten verbleven in dit mooie hotel aan de rand van de duinen. Vriendelijk personeel, lekker zwembad en heerlijk eten. Wij zouden zeker dit hotel aanraden! Ondanks wij de enige twee gasten waren werden wij uitstekend geholpen en bediend.

Kamertip: Wij waren de enige twee mensen in het hotel, dus geen overlast van iets of iemand.. Wij hadden een hoekkamer aan de buitenkant van het hotel.
  • Verbleef: mei 2014, reisde met een partner
1 januari 2014 beoordeeld

Al 2 keer in deze aubrge geweest, in 2005 en in 2013. Heerlijk plekje zo aan de rand vd woestijn. Het personeel is relaxed en vriendelijk en zeer behulpzaam. Chillend in de schaduw van de auberge de hitte in de woestijn aanschouwend, de tijd waait weg met de korrels in de wind. This must be nirvana.

• Verbleef: mei 2013, reisde met familie
4 september 2013 beoordeeld

Wat een heerlijke plek is dit. De Sahara is je achtertuin. Het is relaxt en alle stress glijdt hier van je af.Het personeel is heel erg aardig en zowel het ontbijt als diner zijn heerlijk en zeer gevarieerd. Ook kun je er heerlijk zwemmen. 's avonds werd er lekker muziek gemaakt op het terras. Deze plek was de hoogtepunt van onze reis.

• Verbleef: september 2013, reisde met een partner
25 juli 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Even helemaal bijkomen, daar leent deze auberge zich prima voor!
Veel mensen doen dit kort aan om te combineren met een cameltrek in de woestijn, maar de plek is mooi genoeg om iets langer te vertoeven!
Onthaasten,lekker relaxen aan het mooie zwembad, even helemaal niets!!heerlijke afwisseling na de drukte van steden zoals Fes of Marrakech. Zeer vriendelijk personeel en een enthousiaste gids!

• Verbleef: juli 2013