“Het eten”

Geclassificeerd als nr. 10 van 71 Restaurants in El Arenal
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
11 december 2015 beoordeeld

Hier kun je voor een klein prijsje nationaal en internationaal heerlijk eten. Waanzinnig goede kok en het personeel heel klant vriendelijk. Ben ook meerdere keren wezen eten hier. Een topper

1 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een paar keer geluchnt. Was niks mis mee en ook prima prijs. Uitgebreide kaart met ook Nederlandse gerechten.

3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze vakantie meerdere keren hier de lunch en het diner gegeten. Uitgebreide keuze , heerlijk eten en drinken en vriendelijk personeel. Kortom een echte aanrader !!!!!

3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn voor de vierde keer hier om te eten en wederom is het goed top restaurant. Zowel met de lunch als het diner is het goed veel waar voor weinig geld.

19 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al een aantal jaar op vakantie in Arenal en altijd geven we meerdere bezoekjes aan dit restaurant. De cocktails zijn er heerlijk! Het eten is ook super lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding. Pizza's zijn rijkelijk belegd, grote porties pasta en het griekse eten is ook top. Bifteki, souvlaki en gyros in metaxasaus zijn overheerlijk! Het personeel is ook altijd erg hartelijk. Volgende keer zeker weer!

Reizigers die El Bistro - Mallorca bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In El Bistro - Mallorca geweest? Deel je ervaringen!