“Erg genoten!”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
30 augustus 2020 beoordeeld

De bediening was zeer vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten! Super gezellige sfeer. De porties zijn erg groot en je zit zeker goed vol. Het is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020

14 oktober 2019 beoordeeld

Na een aanrader van een andere hotel gast zijn wij bij Atlas gaan eten. Het personeel is ontzettend vriendelijk en betrokken, ze nemen de tijd voor hun gasten en tonen veel interesse ookal is het wat drukker. Het restaurant ziet er in mijn ogen op het oog niet erg aantrekkelijk uit door de velle verlichting maar bovenal zeker een aanrader. Wij gaan hier zeker vaker eten tijdens onze vakantie op Cyprus.

Datum van bezoek: oktober 2019
6 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De bediening was erg vriendelijk en namen de tijd om een praatje te maken. Toen wij er kwamen was het hartstikke vol, er werd netjes aangegeven dat we een kwartiertje moesten wachten. Tijdens het wachten kregen we een menukaart zodat we alvast een idee konden opdoen. Na circa 5 min was er al een tafel beschikbaar en hadden we een mooie plek. We kozen voor meat meze, veertien kleine gangen. Het was meer dan genoeg en erg lekker! Voor ons zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2019
30 september 2019 beoordeeld

Zeer goed en gezellig restaurant en super personeel. Sfeervol, eten buitengewoon goed. Kom hier voor 10000% terug !

Datum van bezoek: september 2019
8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Top ! Heerlijke pizza en pasta goede service.
Echt een aanrader en terecht de nr 1 voor Italiaans eten.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Atlas bekeken, bekeken ook

Ayia Napa, District Famagusta
Ayia Napa, District Famagusta

In Atlas geweest? Deel je ervaringen!