“Fantastische Butcherssteak”
Beoordeling van Butchers Almancil

Butchers Almancil
Geclassificeerd als nr. 17 van 198 Restaurants in Almancil
3 oktober 2018 beoordeeld

De ontvangst is allerhartelijkst, mede doordat onze familie hier vaker gegeten heeft, speelt misschien ook een rol.
De bediening is top en correct. De Butchers steak die besteld was kon niet beter bereid zijn!!! Groot ook voor Nederlandse begrippen. De patat van zoete aardappel was werkelijk een verrassing. Je krijgt waar voor je geld. Zelden een betere steak gegeten. Volgend jaar zeker weer een tafel boeken. Reserveren in het toeristenseizoen is nodig, en dat zegt genoeg.

Datum van bezoek: september 2018

13 augustus 2018 beoordeeld

waanzinnig lekker vlees gegeten super kwaliteit, niet goedkoop voor Portugal met het soort vlees dat je hier krijgt is in België dubbel zo duur, leuke bediening, is wel heel druk wegens groot succes, zeker reserveren. Ook zeker de vleeskroketten proberen die zijn overheerlijk,

Datum van bezoek: augustus 2018
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als stagiaires in de algarve zoek je naar gezellige tentjes met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Butchers overtreft echter met de enorm goede kwaliteit die ze leveren.
Prima wijn en perfect voorbereidde steaks en Burgers, we gaan zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: juni 2018
18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eigentijdse sfeervolle muziek, lounge, leuke bediening, goed wijnadvies, supervlees, trendy inrichting. Nadeel als t druk is, is t erg rumoerig.

Datum van bezoek: april 2018
30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een zeer gezellig restaurant met snelle en vriendelijke service. Dit is veruit het beste restaurants voor steaks waar ik ben geweest. De smaken zijn subliem!

Datum van bezoek: december 2017

Reizigers die Butchers Almancil bekeken, bekeken ook

In Butchers Almancil geweest? Deel je ervaringen!