“Onvriendelijk personeel, slechte cocktails, lang wachten en veeeeeel te duur”
Beoordeling van Maria's Restaurant

Maria's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 50 van 198 Restaurants in Almancil
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met 3 vriendinnen hadden we een mooie afsluiter van een dagje aan het strand in gedachten en gingen we voor een cocktail naar deze bar/restaurant. Wat een tegenvaller! Vooreerst moesten we verschillende keren teken doen naar een van de vele niets doende rondhangende obers alvorens iemand de moeite nam onze bestelling op te nemen. Opnieuw lang wachten alvorens onze cocktails gebracht werden. Gin tonics waren al gemixt achter de bar alsook de andere cocktails zodat je totaal geen zicht hebt op de hoeveelheid sterke drank die je krijgt en niet zelf kan beslissen met hoeveel frisdrank je dit wil aanlengen. Een eerste slok deed ons zelfs vermoeden dat ze de sterke drank vergeten waren... Ook de beloofde olijven kwamen niet op de tafel. Dan een half uur wachten op de rekening terwijl alle obers lekker staan te niksen. Uiteindelijk zelf naar de bar gegaan om te betalen: 40€ voor 4 cocktails die smaakten naar een frisdrank! Hier zien ze ons nooit meer!

Datum van bezoek: augustus 2017

4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een jaar of 30-35 geleden toen Maria nog Maria was was het heerlijk vertoeven onder het palmbladeren dak. Nu overgeleverd aan t grote geld wat van de achterkant van het restaurant komt binnen rollen is het zien en geIen worden. Ik geef ze geen ongelijk want waarom zou je t geld laten liggen als je het zo kan oprapen.
Goed de kaart is qua eten gelukkig niet veranderd (bedragen zijn ruim verdubbeld) en het is nog steeds lekker vis eten en met een beetje mazzel heb je ook nog uitzicht op zee.
Ik zeg jammer maar helaas, ik rijd er niet meer voor om.....

Datum van bezoek: augustus 2017
3 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Heerlijk witte wijn uit nieuw zeeland. Goede bediening.
Dure strandbedjes met 10 euro de stuk - wel water en luxe handdoek erbij.

Datum van bezoek: mei 2017
23 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een zonnetje in de rug, lekker gegeten en genoten van het uitzicht op zee. Wat een prachtige lokatie en zeker de moeite waard zelfs in november.

Datum van bezoek: november 2016
28 september 2016 beoordeeld

Hier onlangs met 25 man gegeten. Prima ontvangst, super leuke en attente bediening en heerlijk gegeten. Prachtige plek om te lunchen en/of dineren. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Maria's Restaurant bekeken, bekeken ook

Quarteira, Faro District
Vale do Lobo, Almancil

In Maria's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!