“Strandlunch”

Geclassificeerd als nr. 15 van 156 Restaurants in Almancil
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een van onze favoriete lunch hang-outs tijdens een strand dag. Lekker eten, vriendelijke doch wat koele bediening, prachtig uitzicht.

7 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk eten en zalige cocktails. Ook de desserts mogen er wezen! Wij hebben hier 1 maand vooraf gereserveerd want in de zomermaanden is het zeer druk! Je hoort hier bijna alleen Engels. Het mag dan op het strand zijn, 's avonds kleden heel wat mensen zich hier op. Het is luxer dan de nabijgelegen zaken 'Julia's en 'Izzy's'. Je hebt keuze in vlees, vis en er zijn ook kindergerechten. De porties waren voor ons voldoende groot. De gebakken tonijn vonden wij top! Je kan tot aan het restaurant met de auto komen, al moet je in de zomer met de drukte rekening houden.

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker luxe lunchen. Je betaald wat meer voor de locatie. Eten is wel lekker, curry gamba's met african Rice is top! Lekker wijntjes en een super uitzicht over het strand. Altijd doen als je er bent!

27 juli 2016 beoordeeld

Groot feest om te eten bij Maria's. We lastig om een reservering te maken want het is altijd vol. Prachtige locatie aan zee. Leuke inrichting. Aardige en professionele bediening. Lekker eten. Echt een aanrader.

18 mei 2016 beoordeeld

Ontzettend leuk restaurant, prachtig gelegen direct aan de zee. Goeie kaart, voor elk wat wils en alles lekker. Vriendelijke en attente bediening ( vooral Michael) Als het wat fris wordt, gaan de heaters aan en worden fleece dekentjes aangeboden. Wij hebben er 2x gegeten en hebben beide keren een topavond gehad!

Reizigers die Maria's Restaurant bekeken, bekeken ook

Almancil, Faro District
Vale do Lobo, Faro District

In Maria's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!