“Lekker en sfeervol”
Beoordeling van Aquarelle Restaurant

Aquarelle Restaurant
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Aquarelle Restaurant is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 13 van 198 Restaurants in Almancil
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Grote groepen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje verscholen ligt dit sfeervolle terras. Op dinsdag is er live muziek. We hebben er lekker gegeten en een gezellige avond gehad.

Datum van bezoek: augustus 2018

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant mag je niet overslaan als je in de regio bent. We werden ontvangen door de alleraardigste Franse gastvrouw die ons met haar vriendelijke lach erg welkom liet voelen. We hebben heerlijk gegeten van de gerechten uit de menukaart met een duidelijke Franse touch.
De kinderen zijn ook verwend met een lekkere pasta met aangepaste saus.
De ambiance in het restaurant is ronduit gezellig en romantisch. Zeer de moeite waard voor een bezoek!!

Datum van bezoek: mei 2018
30 september 2017 beoordeeld

Op aangeven van de vele positieve reacties op TripAdvisor hier zelf ook gaan eten tijdens onze vakantie in de Algarve. Ook al is het niet goedkoop, de prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed te noemen. Heerlijk gegrilde vis gegeten met bijpassende wijn. Wij moesten erg lang op onze hoofdgerechten wachten, toen de ober ons kwam vertellen dat ze onze bestelling op de een of andere mysterieuze wijze waren kwijt geraakt. Het feit dat hij wist dat wij al lang zaten te wachten en de aanbieding voor een tweede glas wijn 'van het huis' maakte dat de heerlijke beleving in de prachtige tuin geen vervelende nasmaak gaf. Goede service, attent personeel en heerlijk eten maakte de avond tot een hele aangename. Het gegeven dat er veel vaste klanten (terug) kwamen zegt in dat opzicht natuurlijk meer dan genoeg. Een aanrader!

Datum van bezoek: september 2017
Luis G, Gestor de Relações Públicas van Aquarelle Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Thank you for your review. Hope to see you soon.

Restaurante Aquarelle

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een uiterst vriendelijke ontvangst heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance. Een culinaire aanrader om een avondje te tafelen in Almancil.

Datum van bezoek: augustus 2017
lorisstabile, Proprietário van Aquarelle Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2017

Thank you very much for your input Peter, your assessment is very important to us as it allows us to improve our service.

We hope to see you again.

Greetings
Aquarelle

21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tafelen in een prachtig kader!
Magnifieke tarbot gegeten!

Thx to THE whole team for service

Datum van bezoek: juli 2017
lorisstabile, Gestor de Relações Públicas van Aquarelle Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Thank you very much for your input, your assessment is very important to us as it allows us to improve our service.

We hope to see you again.

Greetings
Aquarelle

Reizigers die Aquarelle Restaurant bekeken, bekeken ook

In Aquarelle Restaurant geweest? Deel je ervaringen!