2 augustus 2016 beoordeeld

Een hartelijke ontvangst, nette authentieke kamers, overheerlijk eten bereid door de gastvrouw (ontbijt, lunch & diner), handige tips & hulp voor uitstapjes naar bezienswaardigheden en restaurants, rustige omgeving, zwembad, attente gastvrouw (Rita) en gastheer (Johny), leuke avonden met de andere gasten.

Kortom....dicht tegen perfectie :-)

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
johny111, Direttore generale van Pieve a Pava, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2016

grazie 1000 ragazzi, het was een feest jullie te hebben als gasten, hopelijk nog dikwijls samen eten (en drinken) in de toekomst! abbraccio à tutta la famiglia, rita en johny

18 april 2016 beoordeeld

Perfecte B&B - schitterende locatie - overal dichtbij en veraf (typisch in Toscane).
Top gastvrouw en gastheer.
Laatste avond schitterend diner met perfecte aangepaste wijnen ;-)
Reeds 2 keer geweest en we komen zeker terug!

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
johny111, Direttore van Pieve a Pava, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2016

grazie 1000 Pietro, altijd een plezier jullie te hebben als gasten...tot de volgende ontmoeting...

4 augustus 2015 beoordeeld

Heel toevallig kwamen we in contact met de uitbaters van Pieve a Pava. Zelden hebben wij het zo naar onze zin gehad in een B&B. Johny en Rita zijn van het soort mensen die in de wieg gelegd zijn voor het runnen van een guesthouse. Johny het manusje van alles en Rita een uitstekende kokkin! Wij kunnen enkel met lof spreken over dit logement alwaar je meteen thuis bent. Het diner met de uitbaters is het topmoment van je verblijf, met aangepaste spijs en drank. Onze beoordeling is dan ook heel eenvoudig "ALLEN DAARHEEN" je zult het je geen moment beklagen!

Kamertip: Indien je tijdens de warmste periode van het jaar reist kun je best een kamer op het gelijkvloers reserveren dit zijn de koelste kamers.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
johny111, Direttore generale van Pieve a Pava, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2015

dank je wel voor de fijne recensie, het was fijn jullie te leren kennen en hopen jullie spoedig terug in de watten te mogen leggen...abbraccio, johny en rita

30 juli 2015 beoordeeld

Voor de zevende keer zijn we naar Pieve à Pava geweest. Deze keer waren we met 5 andere koppels.
De mannen hebben er bijna dagelijks gefietst, de dames zijn er veel op stap geweest.
De streek is de mooiste van Italië. De Strada Biancha is hemels om er te fietsen.
We hebben wijndomeinen, steden en heerlijke restaurants bezocht.
Maar de beste keuken is toch die van gastvrouw Rita. Telkens wist ze ons te verrassen met een topdiner en/of heerlijke lunch. De wijntjes die Johny serveerde waren perfect, heerlijk.
Pieve is voor ons de allerbeste plek om op vakantie te gaan. We zien er reeds naar uit om terug te gaan.
A & P, Hertsberge, België

• Verbleef: april 2015, reisde met vrienden

fijn te horen dat ook vaste klanten toch nog tevreden zijn...voor ons is het steeds een plezier jullie terug te zien...abbraccio forte da noi due

28 juli 2015 beoordeeld

Pava: Unieke locatie en accommodatie. Voortreffelijke organisatie van Johnny voor de Vespa tour. Superfeest in de magnifieke art-loods dankzij de kookkunst van Rita.
Gewoonweg onvergetelijk en helemaal zoals ik het gedroomd had!

Kamertip: Gewoon overgeven aan de charme van de accommodatie.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden

kennis maken met toffe mensen is ook voor ons nog steeds een 'highlight' van wat we doen, als er dan nog gefeest wordt ook...het was een fantastische week en blij jullie te kennen; abbraccio, johny en rita