“Romantisch eten ”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker en goed eten met een goede kwaliteit wijn
Ze zitten aan het eind van een steegje met een romantisch terras
Boven je hoofd groeien de druiven
Bediening is zeer vriendelijk

9 september 2016 beoordeeld

na een jaar was er weinig veranderd dachten wij en dat was ook zo, tot........de rekening kwam. ze zijn op de biologische tour gegaan en zijn de prijzen behoorlijk omhoog gegaan. het diner was kwalitatief onveranderd goed.

23 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de wandeling uit de ANWB gids van Umbria kwamen we uit in de gezellige straten van Bevagna. Levendig, gezellig dorp. Op zoek naar leuk restaurant weg van het dorpsplein. Zo kwamen we bij Oscar op een mooie en zonnige voorjaarsdag. Beschut op een klein plein, het wasgoed hing aan de gevel, hebben we hier heerlijk gegeten. Seizoensprodukten, vers bereid, erg vriendelijke bediening en een super wijn uit de streek: Trebbiano uit Montefalco.
Gezellige babbel met de eigenaar en zijn vrouw.
Een echte aanrader!

20 augustus 2014 beoordeeld

Relatief duur voor hetgeen je krijgt .... De piata secundi was vrij zwaar maar lekker ... Het vlees was gewoon ok
Bediening was traag en niet georganiseerd ... Als je bier vraagt krijg je een donkere ale die niet past bij de schotels

• Sfeer
19 juni 2014 beoordeeld

in een zijstraat waar je deze trattoria niet zou verwachten, het terras is niet echt uitnodigend om te gaan zitten, maar de locale bevolking overtuigde ons om erbij te komen zitten. Zeer goed eten een uitstekende service en een prima wijn selectie.we zij hier 3 keer voor lunch geweest super!!

Reizigers die La Trattoria di Oscar bekeken, bekeken ook

Bevagna, Province of Perugia

In La Trattoria di Oscar geweest? Deel je ervaringen!