“Lekker eten en een babbel met Oscar”
Beoordeling van La Trattoria di Oscar

La Trattoria di Oscar
Geclassificeerd als nr. 6 van 39 Restaurants in Bevagna
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
21 januari 2014 beoordeeld

Gewoon genieten van heerlijk, eenvoudig eten op Oscar's terras die geregeld zelf een babbeltje slaat met de klanten. Een mooi huwelijk van oude technieken in de keuken met kraakverse ingrediënten. En rode wijn per glas, en nog een, en nog een en....

29 september 2013 beoordeeld

Na onze eerste kennismaking direct een volgend bezoek geboekt. Géén menukaart maar de kok vertelt je wat hij vandaag allemaal heeft gekookt ! En iedere keer was het ... gewoon af !!! Men vertelle het verder want het loont de moeite !

3 augustus 2013 beoordeeld

Gisteren gegeten in trattoria di Oscar. Op de menukaart staan enkel prijzen van voorgerechtje, hoofdgerecht en dessert. De gastvrouw kwam ons uitleg geven over het menu van de dag, in vlot Engels trouwens! Elke dag past de kok zijn menu aan afhankelijk van de dagverse producten die hij ter beschikking heeft.
Wat op ons bord kwam was overheerlijk! Jammer dat onze vakantie in Umbrië voorbij is, anders gingen we vanavond al terug!

15 mei 2013 beoordeeld

recent twee maal gegeten bij Filippo. ( eigenaar, kok, etc.). Hij kookt met lokale verse producten en zijn ravioli is onovertroffen. Er is geen menukaart want hij kookt al naar gelang de markt aan verse waar biedt. Hij verteld alle gerechten en dan kan je zelf de samenstelling kiezen die je wilt hebben en dan smullen. Een aanrader voor iedereen die overnacht in of bij Bevagna/Umbrie

23 augustus 2012 beoordeeld

na over 2 jaar een paar maal genoten te hebben van zijn keuken dit jaar weer 3 maal geweldig lekker getafeld !!! toffe gastheer en vrouw. bedankt en tot ziens

Eddy & Liliane Peeters

België

Reizigers die La Trattoria di Oscar bekeken, bekeken ook

Bevagna, Province of Perugia

In La Trattoria di Oscar geweest? Deel je ervaringen!