“Nette vakantielocatie”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Gite Morbihan Vannes Auray

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Wouter D
1 beoordeling
“Nette vakantielocatie”
Beoordeeld op 28 juli 2017 voor een verblijf in Juli, 2017

Veel mogelijkheden in de buurt om uitstapjes te maken met de auto of met de fiets. Eigenaars zijn zeer vriendelijk. De uitleg bij aankomst zou uitgebreider mogen. We waren nogal op onszelf aangewezen om alles uit te zoeken.
De woning zelf was zeer net en aangenaam. Enkel het terras stond twee dagen blank na een fikse regenbui.
In ieder geval hebben we een fijne week in Bretagne doorgebracht.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren