Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Heel erg genoten van 't Hoge Licht. Het was een familieweekend met 8 volwassen en 6 kindjes. Een zeer ruim huis, kraaknet, ongelooflijk mooi en net sanitair. Afgewerkt met hoogwaardige materialen. Denk dat ik zelfs vijf toiletten telde. Ook heerlijke bedden, prachtige tuin en ruime kamers. Super gastvrij ontvangen met een cake en bier en een duidelijke en vriendelijke uitleg. Absolute aanrader deze prachtige b&b/vakantiehuis.

Datum van verblijf: september 2020
Geert Loones, Eigenaar van ‘t Hooghe Licht Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2020

Bedankt voor de zeer fijne reactie. Het doet ons deugd te vernemen dat jullie een supertof weekend achter de rug hebben, ondanks het slechte weer. Hoop jullie zeker terug te zien. Mvg, Hilde & Geert

Beoordeeld op 25 september 2020

Heel mooie b&b, voor koppels, gezinnen of groepen vrienden. Alle comfort aanwezig, goede bedden, heerlijk ontbijt en zeer aangename ontvangst. Aan een drukke baan maar daar slaap je misschien wel door. Aan de andere kant van het huis wijd uitzicht over de velden.

Datum van verblijf: september 2020
Geert Loones, Eigenaar van ‘t Hooghe Licht Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2020

Bedankt voor de fijne beoordeling en de aangename kennismaking. Hoop jullie zeker nog eens terug te zien.
Mvg, Hilde & Geert

Beoordeeld op 28 augustus 2020

Prachtig gebouw, verzorgde en comfortabele kamers. Alles was zeer proper en netjes. Keuken volledig in orde. Vriendelijke gastvrouw en gastheer. Mooie grote tuin, veel speelgoed voor de kinderen. Fantastische uitvalbasis voor wandelingen in de Westhoek. De aangeboden mappen met wandelroutes, fietsroutes, tips voor de kinderen en infobrochures waren een grote hulp!

Datum van verblijf: augustus 2020
Geert Loones, Eigenaar van ‘t Hooghe Licht Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 augustus 2020

Hartelijk dank. Fijn om te horen dat de beschikbare informatie en tips bijgedragen hebben tot een mooie vakantie. We proberen onze onze informatie up-to-date te houden. Tot weerziens, Hilde & Geert

Beoordeeld op 21 augustus 2020

't Hooghe licht B&B is mooi gelegen, op een steenworp afstand van Ieper. Op voorhand beantwoordde Hilde onze e-mails heel snel en ook de ontvangst was super. Zij en haar man hebben ons in de watten gelegd. Het ontbijt is zeker de moeite waard! De kamers waren ruim en heel schoon, met elk een grote badkamer. Dit verblijf is ideaal om met meerdere gezinnen te bezoeken, alles is aanwezig voor de kinderen.

Datum van verblijf: augustus 2020
Geert Loones, Eigenaar van ‘t Hooghe Licht Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2020

Hartelijk dank. We zijn een kindvriendelijke B&B en proberen het aangenaam te maken voor zowel groot als klein. Hoop jullie terug te zien. Mvg, Hilde & Geert

Beoordeeld op 18 augustus 2020

Voor ons was alles naar wens. Kortom een topverblijf en -vakantie. Alles was verzorgd en netjes. Alle opgelegde maatregelen werden keurig nageleefd zowel door de uitbaters als door de gasten. Er werden ook duidelijke afspraken gemaakt en het ontbijt werd goed voorbereid om de veiligheid van iedereen te respecteren. Op alle vlak zal het voor de uitbaters momenteel een nieuwe en drukke uitdaging zijn, maar ze doen dit prima. Bedankt hiervoor!

Datum van verblijf: augustus 2020
Geert Loones, Eigenaar van ‘t Hooghe Licht Bed & Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2020

Hartelijk dank. Het doet deugd om te horen dat we jullie coronaproof hebben ontvangen. Zo horen toekomstige gasten dat we alles in het werk stellen om iedereen een veilig verblijf te bezorgen. Tot volgende keer. Mvg, Hilde & Geert