“Zeker langsgaan op Philip Island”

Phillip Island Nature Parks - Koala Conservation Centre
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 9,53*
Vanaf
Phillip Island Koala Conservation Centre ...
Geclassificeerd als nr. 3 van 6 dingen om te doen in Cowes
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Activiteiten voor jonge kinderen
Attractiegegevens
2 januari 2017 beoordeeld

Ontzettend leuk park om te bezoeken tijdens je verblijf op Philip Island. In verschillende afgezette stukken kun je koala's bekijken in hun eigen omgeving. Doordat paden verhoogd zijn aangelegd is de afstand tot de dieren prima.

Datum van activiteit: december 2016

9 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ja!! Als dierenvriend wordt je natuurlijk helemaal blij van dit park! Erg leuk en toch met heel veel respect naar de dieren. Het is genieten om je dochter zo blij te zien van 21 maanden! Zelf eten geven. Alle dieren zijn daar gered en verzorgd na aanrijding of verwonding. Uw geld wordt dus goed gebruikt.

Datum van activiteit: maart 2016
16 februari 2016 beoordeeld

Het conservation centre is mooi opgezet en je kan hier de koala's in hun natuurlijke omgeving spotten,de verhoogde paden zijn mooi aangelegd het is een boordwalk en lopen door de natuurlijke omgeving van de koala's en kangaroo's .
Er is genoeg parkeerplaats, er is ook een restaurantje voor koffie en een kleine snack.
Wij hadden een entree pas voor drie dingen op het eiland en dit was er een van dus er zijn wel kosten aan verbonden maar ik weet niet wat alleen dit park kost

Datum van activiteit: januari 2016
30 juli 2015 beoordeeld

Tijdens je verblijf kun je er niet omheen om de Koala's te bezoeken! De dieren leven in hun natuurlijke omgeving waar ze rustig hun gang kunnen gaan. Het centrum heeft mooie wandelroutes waar je van de natuur kunt genieten en als je geluk hebt een koala spotten. In het information centre zit een restaurant en kun je alle informatie over de dieren vinden. Zeker een bezoek waard!

Datum van activiteit: maart 2015
Bekijk meer beoordelingen
5 januari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze verwachten waren niet zo hoog. Maar met het aantal koala's en wallaby's dat we hier gezien hebben zijn we meer dan tevreden.

In de expositie zie je ook veel informatie over koala's en dat heeft toegevoegde waarde.

Reizigers die Phillip Island Nature Parks - Koala Conservation Centre bekeken, bekeken ook

Summerlands, Phillip Island

In Phillip Island Nature Parks - Koala Conservation Centre geweest? Deel je ervaringen!