“te lange wachttijden”
Beoordeling van By Me Restaurant

By Me Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Wezembeek-Oppem
12 augustus 2017 beoordeeld

heel lekker gegeten maar tergend traag - bijna anderhalf uur gewacht op hoofdschotel - geen brood op tafel, wijn en water waren ondertussen al op - als we er de uitbaters op attent maakten, luisterden ze niet echt naar onze ervaring maar kwamen telkens met andere excuses naar voren. Geen zin meer om daar terug te keren.

Marc E, Propriétaire van By Me Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2017

Madame,
Je suis restaurateur et fière de l'être, comme je vous l'ai dis lors de ma visite à votre table, notre job consiste à vous servir et vous servir du bon et du frais dans les règles de l'art sans tricherie....
Maintenant vous nous reprochez de ne pas vous avoir servi dans un timing acceptable, je tiens d'une part à vous faire remarquer que vous êtes arrivé à 20H15 et que vous avez pris 3 menus et deux plats en direct(pour 5 personnes) je suis désolé mais vous omettez de dire que vous avez reçu entre temps des amuses bouches et par la suite 3 croquettes de crevettes en entrée menu, je vous accorde que vos convives n'ayant pas pris d'entrée aient attendu le temps que vous mangiez vos entrées,
donc 20H15 arrivé
20H30 amuses bouches
20H45 entrées
21H05 on vous débarrasse
21H30 plats
Nous sommes toujours ouvert à prendre en considération vos désir soit de servir les plats directs en même temps que les entrées soit vous servir vite SI VOUS NOUS LE SIGNALEZ!!!!
D'aute part vous demanderez à votre fils (je présume) qu'en est il de sa démarche de subtiliser la salière et le poivrier en partant mais dommage mon frère mangeait à la table juste à côté et lui a fait comprendre qu'il ne valait mieux pas!!!!!!!!!!!!!!
Car je vous aurait demandé de régler le vol et appelé la police sans aucune hésitation.
Cordialement,
Marc Evrard

28 januari 2017 beoordeeld

Ik ben er in de week op een middag gaan lunchen met een klant. Zeer vriendelijke bediening. Mijn klant is Franstalig en ik spreek beide waarbij de vrouw des huizes die ons bediende vlotjes beide talen mee sprak. We namen de dagschotel, konijn, en het was bijzonder lekker klaargemaakt. Misschien wat meer groentjes maar dit deed geen afbreuk aan het feit dat we voldoende gegeten hebben. Als ik daar in de buurt ben op etenstijd spring ik daar zeker nog eens binnen.

26 juli 2016 beoordeeld

Lekker , eten in een niet te grote restaurant. Reservaties nodig daar beperkt aantal tafels.
Een uiterst vriendelijke dienst. Een jammere situatie , bij de betaling wou ik met mijn visa betalen maar ze drongen aan om met bank contact te betalen daar het voor hen goedkoper was. Ze waren daar eerlijk in maar vind ik toch ongepast en heeft toch een kleine wrange nasmaak.

3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu genomen met wijn genomen met moeder, vriendelijke bediening door de vrouw van de huize, haar man is een jonge kok met talent ,interieur is gezellig door dat de zaak niet groot is. Het eten was van a tot z heel goed en vers , mensen die hun zaak met hart en ziel doen, gaan zeker met de jaren nog groeien....

1 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

By me doet de top klassieker zeetong meunière alle eer aan! Het eten en de bediening was echt super. Prachtige inrichting, rustige welkom-thuis sfeer, alsof het 'by me' was. Beslist een aanrader voor iedereen, die houdt van stijlvol dineren.

Reizigers die By Me Restaurant bekeken, bekeken ook

Wezembeek-Oppem, Vlaams-Brabant
Kraainem, Vlaams-Brabant

Tervuren, Vlaams-Brabant
Sterrebeek, Vlaams-Brabant

In By Me Restaurant geweest? Deel je ervaringen!