Beoordeeld op 19 februari 2017

Prachtig gelegen resort in de Blue Mountains. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping met balkon en prachtig uitzicht over het landschap. De ontbijtzaal en de meeste restaurants hebben ook geweldige uitzichten. Het hotel ligt wel buiten het plaatsje Leura, maar in Australië heb je toch een auto nodig en in de plaatsen en bij de attracties in de omgeving is er volop parkeerplek. Hoewel alles er verzorgd eruit zag, kon het complex op bepaalde punten wel wat onderhoud gebruiken. Het verf begon op meerdere plaatsen buiten te bladderen, het zwembad en omliggende ruimten hebben ook betere tijden gezien. Niet dat dit heel erg stoorde, maar het viel wel op.
De kamer was zeer ruim met een prima groot bed en ook ruime badkamer. Mooi grotbeeld TV en voldoende kastruimte, maar het meest aantrekkelijke was wel het uitzicht en het balkon om van het uitzicht te genieten. Geen minpuntjes dan? Ach, de badkamer mocht wat meer licht hebben en er begn wat schimmel in de tegelvoegen te ontstaan, maar dat is dan ook alles.

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Scott O, General Manager van Fairmont Resort & Spa Blue Mountains - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2017

Hartelijk dank voor je recensie naar aanleiding van uw recente verblijf hier bij ons.
We zijn zo blij dat u throoughly genoten van uw verblijf, met inbegrip van het geweldige uitzicht hebben we meer dan prachtige Jamison Valley en het comfort van uw ruime accommodatie.

Ik wil van deze gelegenheid gebruik om u te adviseren dat als onderdeel van onze huidige verjonging programma aan de gang om het Fairmont te herstellen in haar oude glorie (en ook daarbuiten!) Zijn we bezig met een uitgebreide renovatie van het buitenbad. Dit omvat het opnieuw schilderen van het zwembad, retiling, het plaatsen van de top van het gamma kunstgras in de zithoek en rond het zwembad, evenals de toevoeging van een zwembad kant café om onze gasten te bedienen. Dit project zal beginnen zodra onze Day Spa project is voltooid en later dit jaar geopend.

We hebben ook een compnay in het huis van deze week om alle badkamer verlichting te vervangen, op basis van feedback van gasten, zoals de jouwe.

Bedankt voor het delen van uw ervaring en voor chossing bij ons blijven en wij wensen u een veilige reis!

Hartelijke groeten
Scott O'Neile
Algemeen directeur

Beoordeeld op 27 januari 2017

Kamer ok, heerlijk bed. Buffet niet heel bijzonder. Specialiteiten restaurant was wel erg goed. Mooie uitvalsbasis naar de natuur die de bekende plekken herbergt, zoals Three Sisters en de waterval. Personeel was ok.

Datum van verblijf: januari 2017
Scott O, General Manager van Fairmont Resort & Spa Blue Mountains - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2017

sehr geehrter
Ich bin so froh, dass Sie genossen Ihre Zeit hier, einschließlich unserer erstaunlichen Lage nur wenige Minuten von so vielen der großen Attraktionen hier in den Blue Mountains.
Bewerten Sie diese Übersetzung: Vielen Dank für Ihre Bewertung Mangelhaft Gut
Mit freundlichen Grüßen
Scott O'Neile
Generaldirektor

Beoordeeld op 26 januari 2016 via mobiele applicatie

Normaal gesproken zijn wij nooit zo enthousiast voor dit soort grootschalige complexen. Dit keer is dat anders!

Goede restaurants, zwembaden binnen en buiten, parkeren voor de deur, en schone en complete hotelkamers.

De ligging middenin de blue mountains zorgt ook nog eens voor een mooi uitzicht.

Aanrader!

Datum van verblijf: januari 2016
Scott O, Manager van Fairmont Resort & Spa Blue Mountains - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2016

Dear Pim v

Thank you for reviewing your stay with us.

We are so pleased you loved your time spent here with us and agree our sublime location tucked into the world heritage listed Blue Mountains is enriching and beautiful. We are so pleased the Resort facilities and accommodation also impressed you.

We greatly appreciate your recommendation to others, thank you for choosing to stay with us and safe travels.

Regards
Leigh Salas
Manager

Beoordeeld op 12 november 2014

Ons beste verblijf op een reis van 1 maand door Australië: luxueuze kamer met zicht op de Blue Mountains, vriendelijk personeel aan de balie en 2 uitstekende restaurants om uit te kiezen.
Als je je lid maakt van Accor dan krijg je bovendien Wifi-internet gratis.
Zeer rustig gelegen!

Datum van verblijf: oktober 2014
Fairmont7resort, General Manager van Fairmont Resort & Spa Blue Mountains - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2014

Thankyou Jackie, we are very pleased you enjoyed your stay with us.
kind regards

Beoordeeld op 9 december 2011

Zeer fraai gelegen hotel met uitstekende faciliteiten. Hoffelijk en gastvrij personeel. Fraaie en stijlvol ingerichte kamer, zeer comfortabel. Prettige bar met uitstekende keuken voor de grote en de kleine trek. Zeer persoonlijke bediening.

Datum van verblijf: november 2011