“Heerlijk”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Australië is geweldig, echt super. De mensen, het klimaat, de natuur, top! Gastronomisch is het allemaal minder geweldig en daarom is dit restaurant een parel! Heerlijk eten, goed bereiding, gezellig terras met uitzicht op zee. Zeker doen.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke ligging, goede bediening, echt italiaans, goed eten. Salades zijn prima, day specials ook goed. Aanrader

4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De koffie op de eerste dag was alleen al reden on terug te komen! Echte Italiaanse expresso, yummie! Na onze zeiltocht hebben we er heerlijk geluncht. Het restaurant waar we wilden gaat dineren had alleen ‘misschien’ nog een plaatsje, reden genoeg om terug te gaan naar La Tabella voor een heerlijk diner! Vriendelijke bediening en heerlijk eten! Superlekkere pannacotta op de foto!

25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant!
Echte Italiaanse keuken op topniveau.
Eigenaar was een beetje te gemaakt, maar een heerlijke avond gehad!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden chefs special, een visplateau, club sandwich en homemade pizza. Allemaal erg lekker. De bieding was correct, snel en behulpzaam. Leuke locatie.

Reizigers die La Tabella Trattoria bekeken, bekeken ook

Airlie Beach, Queensland

In La Tabella Trattoria geweest? Deel je ervaringen!