Beoordeeld op 18 augustus 2020

Warm onthaal. We kregen een ruime en kraaknette kamer. Het zwembad was meerwaarde tijdens de hittegolf. Alles was coronaproof maar toch gezellig. Een aanrader! Dit is een prima adresje voor wie rust zoekt.

Beoordeeld op 17 augustus 2020

Een paradijs voor de kinderen, en toch nooit druk doordat het een groot domein is met diverse terrasjes. Mooie streek, heel rustig. Goede organisatie, gastheer Mark is altijd beschikbaar voor info, hulp, een babbeltje...

Beoordeeld op 15 augustus 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijke en gastvrije ontvangst. Heel veel ruimte: veel gezellige hoekjes binnen en buiten. Verwarmd buitenzwembad is een grote troef. Lekker, vers ontbijt.
Lunchpakket ook dik in orde.
Kamer op de bovenste verdieping was warm om te slapen, maar met een hittegolf is dat moeilijk te vermijden.
De streek is een echt wandelparadijs.
Zeker de moeite om nog eens terug te komen.

Beoordeeld op 14 augustus 2020 via mobiele applicatie

Perfect voor gezinnen.
Kinderen kunnen vrij spelen terwijl ouders op verschillende plaatsen tot rust kunnen komen.
Goed gelegen om te gaan fietsen.
We waren heel tevreden en komen graag nog eens terug.

Beoordeeld op 1 augustus 2020

Mooie kamer, uitstekend ontbijt en zelfs lekker avondmaal, ruime tuin voor groot en klein, leuke terrassen, enz... Het zwembad is een pluspunt. Een fijne en vriendelijke ontvangst. Een aanrader (zeker met kinderen)!l

Kamertip: Wij zaten helemaal vanboven, onder het dak. Ik denk dat dat beter was dan beneden...
Datum van verblijf: juli 2020