9 mei 2018 beoordeeld

Een plaats om na een drukke bezoekdag van de streek tot rust te komen.
Super ontbijt en niets is Katja te veel.
Zeer nette kamers. Ruime parkeergelegenheid.
Voor de motor is er een overdekte parkeermogelijkheid die de uitbaters ter beschikking stelden.
Aanrader voor iedereen !!

Kamertip: Alle kamers zijn even mooi. De bovenkamer met balkon is bij mooi weer zeer leuk met mooie uitzicht.
Verbleef: mei 2018, reisde alleen
2 mei 2018 beoordeeld

Back2Front wordt gerund door Katja, een enthousiaste, hulpvaardige en uiterst vriendelijke gastvrouw. Bij aankomst stond zij al voor ons klaar om ons door het huis te leiden en ons van de nodige uitstapjes tips te voorzien. Het huis is ruim, comfortabel, netjes, schoon en van alle gemakken voorzien. Wij hebben genoten van ons verblijf en kunnen Back2Front zonder twijfel aanbevelen

11 april 2018 beoordeeld

Wij hebben een prachtig weken gehad in een vakantiehuis waar alles aanwezig was en je zelf niks hoefde mee te doen.Het ontbijt was van een meer dan degelijk niveau met brood en koeken van een lekkere bakker.De ontvangst was meer dan je zou verwachten met meer dan voldoende uitleg over het huisje en de omgeving.Het huisje ligt in een rustige en mooie omgeving van waar je voldoende uitstappen kan doen en mooie wandelingen maken.

Kamertip: Het huisje is zeker 5* waard.
6 april 2018 beoordeeld

Helemaal niets aan te merken.Vriendelijke ontvangst en niks te veel.Alles heel proper en ontbijt in overvloed. Mooi ingerichte kamers.We werden verwend in een rustige omgeving, was ons tweede verblijf(weekend) en er zullen dit jaarlijks herhalen bij leven en welzijn.

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Toffe en rustige B&B, uit het centrum gelegen. Slechts 5-10 min verwijderd van Ieper centrum. Prachtige en propere kamer, super lekker ontbijt en een fantastische gastvrouw die je uitleg geeft over de bezienswaardigheden in de buurt. Aanrader !!

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Back2Front, Eigenaar van Back2Front B&B, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 maart 2018

Bedankt, Regina, voor je mooie review. Altijd welkom want zoals je weet is er in de Westhoek vanalles te beleven ;-)
Groetjes,
Katja