Beoordeeld op 23 december 2016

Mooi hotel, goede service, uitstekend ontbijt. Twee punten van kritiek: in het zwembad staat steeds de muziek aan, ook als er niemand is, dat kan storend zijn als je op je eigen terras zit (lage bas). Verder (maar daar kan het hotel niets aan doen) is de zee tegenover het hotel niet echt goed zwembaar vanwege rotsen/dood koraal. Een paar minuten lopen (wat daar geen straf is, het is mooi) heb je wel een prachtige plek om te zwemmen.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 6 september 2016 via mobiele applicatie

Dit was ons laatste hotel in de rondreis en na de b&bs en kleine hotels was dit een extra leuke ervaring. We hebben ons laatste hotel ook gecanceld om er een extra nacht te blijven. We sliepen in de kamer vanboven, dus hou zeker rekening bij je keuze dat je trappen moet doen. 50 naar het bovenste. Kamer was meer dan in orde en netjes.
We hebben ook de Coffee break uitgeprobeerd in de spa... Heerlijk.
Kleine tip, veel excursies kan je zelf doen aan een betere prijs. Maar dat heb je altijd in de hotels.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 3 mei 2016

Een geweldig hotel op een super locatie. Het personeel straalt uit dat het fijn is om hier te werken, wat het verblijf in dit hotel nog aangenamer maakt. De keuken van het restaurant van het hotel is bijzonder goed en het is dan ook aan te raden om niet alleen het ontbijt in de Baraonda te nuttigen. Wij hebben meerdere keren in dit uitstekende restaurant gedineerd en vooral de bisque (super lekkere vissoep) is als voorgerecht een aanrader. De kamers zijn groot en worden iedere dag schoon gehouden. Inmiddels is dit geweldige hotel bij TUI reizen te boeken en dat is wat ons betreft een grote aanwinst in het assortiment van reizen bij TUI. Houdt er wel rekening mee dat wanneer je een studio boekt, deze op de 3e verdieping is gelegen. Het uitzicht is schitterend, maar ben je wat slechter ter been dan wordt het wat lastiger, want er is geen lift. Je kunt dus beter kiezen voor een één bedroom de luxe appartement.
Hier gaan wij zeker terug komen en willen langs deze weg het management en het personeel bedanken voor de goede zorgen.

Kamertip: Houdt er rekening mee dat de studio's op de 3e verdieping liggen, dus trap lopen. Daar tegenover staat wel een prachtig uitzicht,
Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 2 februari 2016 via mobiele applicatie

Hebben een heerlijke vakantie gehad. Het hotel is heerlijk. Ligt aan een lekker strandje en het zwembad ligt in een mooie tuin met genoeg beschutting. Appartement was top. We hadden een baby bij ons en daarvoor was alles geregeld. Helemaal fijn. Met een lekker terrasje bij de kamer. Eten was uitstekend en de staf is vriendelijk en gezellig. Alles was gewoon heel relaxed. We komen graag terug!

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 8 december 2015

Dit hotel is gewoonweg PRACHTIG! Mooie, propere, en zeer ruime appartementjes. Hotelpersoneel is SUPER vriendelijk, en het eten is er ook heel erg lekker. De ligging is ook zeer goed, in een rustig deel, op 5 a 10 minutjes wandelen van het centrum, die toch wel veel lekkere restaurantjes bied. Een prachtige vakantie!

Kamertip: kamers op 1e en 2e verdiep. gelijksvloers minste zicht, en 3e verdiep zijn studios
Datum van verblijf: december 2015